• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Er wordt te veel gefactuurt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter martien76
  • Startdatum Startdatum
M

martien76

Wij hebben al bijna 2 jaar een totaal pakket tot maart ging het goed,

tot ik ging kijken bij fiber was hier nog niet beschikbaar maar kwam op de pagina dat je het 25mbs voor helft een half jaar kon nemen voor 25 euro ik aan de mederwerkster gevraagd geld dat ook voor ons ja zij ze.

dus wij dat bestelt nu kregen we dus geen rekening van 69 euro maar 181 was iet s meer dan een mnd deze mnd ook een factuur van 116euro gebelt en gebelt,

Blijkt dat we niet aan de voorwaarden voldeen om korting te krijgen moet alles via factuur online,

Ik zij tegen die meneer kijk is naar al die andere maanden we hebben altijd korting gehad bij een totaal pakket ja zij die dat was onse fout,

maar nu betaal ik dus de volle mep voor internet tel digitaal tv enz omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe omdat wij het altijd via internetbakieren betaalde,


Wat klopt hier nu niet bijna 2 jaar goed gegaan met het totaal pakket nooit moelijk gedaan upc, sinds maart dit jaar internet dus verhoogt met die korting van die 25mbps en sinds dien krijgen we geen korting neer en zeggen ze moet via factuur online gaan.

Maar ondertussen betalen we dus dik te veel wat we gewoon moeten betalen anders draaien ze het knopje om,

Upc zelf bellen werkt niet heb ik al 20 euro aan verbelt met deze klacht.

Jammer dat het hun fout is en dat de klant het maar moet betalen elk upc mederwerker mag mijn hier over berichten

Groetjess Martien
 
Gewoon stoneren die handel, laat ze maar een factuur specificatie opsturen ...
 
Phr3ak zei:
Gewoon stoneren die handel, laat ze maar een factuur specificatie opsturen ...

Leuk advies maar dat maakt het vaak nog erger, tot een afsluiting aan toe....

Stuur een van de webcaremedewerkers een PB, die lossen het vaak wel weer op.
Automatisch betalen is inderdaad een voorwaarde voor een totaalpakket, blijkbaar heeft de TS jarenlang "mazzel" gehad.
Met het aangaan van een nieuw contract is deze "fout" blijkbaar hersteld.

Leg alles voor aan de webcaremedewerker en in de meeste gevallen komt het wel goed.
 
Verdomde irritant dat je je zielige verhaaltje in elk topic moet proppen chica...
 
Automatisch betalen is inderdaad een voorwaarde voor een totaalpakket

Toch grappig dat ze hier dan iedere maand keurig een (kloppende) factuur + acceptgiro toe sturen ;)

Automatisch betalen en UPC is wat mij betreft een: "no go area" ;)
 
@martien76: Ik heb je PM ontvangen en ik zal hem doorsturen naar een collega die specialist is op het gebied van administratieve zaken.
 
Phr3ak zei:
Toch grappig dat ze hier dan iedere maand keurig een (kloppende) factuur + acceptgiro toe sturen ;)

Automatisch betalen en UPC is wat mij betreft een: "no go area" ;)

Hier zelfde, ook gewoon pakket korting zonder auto incasso, door dat geintje van toen heb ik dit stop gezet.
 
jazzpr zei:
Verdomde irritant dat je je zielige verhaaltje in elk topic moet proppen chica...

Ik neem aan dat je mijn "verhaaltje" bedoeld?

Edit 19:02 : Oeps, ik had de verkeerde conclusie getrokken, sorry sorry sorry..... :embarassed:
 
Als iemand mij kan vertellen hoe ik het beste iemand kan bereiken. Ik loop al sinds oktober vorig jaar tegen het probleem aan dat ik geen 3 = 2 regeling heb, maar gewoon betaal voor 3. Ik heb al meerdere malen gebeld maar kom niet echt verder helaas.
 
Terug
Bovenaan