M
martien76
Wij hebben al bijna 2 jaar een totaal pakket tot maart ging het goed,
tot ik ging kijken bij fiber was hier nog niet beschikbaar maar kwam op de pagina dat je het 25mbs voor helft een half jaar kon nemen voor 25 euro ik aan de mederwerkster gevraagd geld dat ook voor ons ja zij ze.
dus wij dat bestelt nu kregen we dus geen rekening van 69 euro maar 181 was iet s meer dan een mnd deze mnd ook een factuur van 116euro gebelt en gebelt,
Blijkt dat we niet aan de voorwaarden voldeen om korting te krijgen moet alles via factuur online,
Ik zij tegen die meneer kijk is naar al die andere maanden we hebben altijd korting gehad bij een totaal pakket ja zij die dat was onse fout,
maar nu betaal ik dus de volle mep voor internet tel digitaal tv enz omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe omdat wij het altijd via internetbakieren betaalde,
Wat klopt hier nu niet bijna 2 jaar goed gegaan met het totaal pakket nooit moelijk gedaan upc, sinds maart dit jaar internet dus verhoogt met die korting van die 25mbps en sinds dien krijgen we geen korting neer en zeggen ze moet via factuur online gaan.
Maar ondertussen betalen we dus dik te veel wat we gewoon moeten betalen anders draaien ze het knopje om,
Upc zelf bellen werkt niet heb ik al 20 euro aan verbelt met deze klacht.
Jammer dat het hun fout is en dat de klant het maar moet betalen elk upc mederwerker mag mijn hier over berichten
Groetjess Martien
tot ik ging kijken bij fiber was hier nog niet beschikbaar maar kwam op de pagina dat je het 25mbs voor helft een half jaar kon nemen voor 25 euro ik aan de mederwerkster gevraagd geld dat ook voor ons ja zij ze.
dus wij dat bestelt nu kregen we dus geen rekening van 69 euro maar 181 was iet s meer dan een mnd deze mnd ook een factuur van 116euro gebelt en gebelt,
Blijkt dat we niet aan de voorwaarden voldeen om korting te krijgen moet alles via factuur online,
Ik zij tegen die meneer kijk is naar al die andere maanden we hebben altijd korting gehad bij een totaal pakket ja zij die dat was onse fout,
maar nu betaal ik dus de volle mep voor internet tel digitaal tv enz omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe omdat wij het altijd via internetbakieren betaalde,
Wat klopt hier nu niet bijna 2 jaar goed gegaan met het totaal pakket nooit moelijk gedaan upc, sinds maart dit jaar internet dus verhoogt met die korting van die 25mbps en sinds dien krijgen we geen korting neer en zeggen ze moet via factuur online gaan.
Maar ondertussen betalen we dus dik te veel wat we gewoon moeten betalen anders draaien ze het knopje om,
Upc zelf bellen werkt niet heb ik al 20 euro aan verbelt met deze klacht.
Jammer dat het hun fout is en dat de klant het maar moet betalen elk upc mederwerker mag mijn hier over berichten
Groetjess Martien

