E
Ex-UPC
Ben pre UPC ook user geweest Telekabel welteverstaan.
Heel veel problemen gehad die ook wel opgelost zijn, meestal lange tijd en tussendoor ging het een jaartje goed en dan is het weer mis 11 jaar klant geweest ( Telekabel en UPC ). De laatste keer was het echt bagger!
Helpdesk tijden van 20 minuten of langer en dan met standaard riedeltjes afgescheept worden.
Mijn probleem is nooit opgelost, de beloofde vergoedingen zijn nooit uitbetaald Het gaat me niet om wat mij overkomen is, ik ben al 2 jaar vertrokken, Maar er is in feite niets veranderd.
Bedrijfstechnisch veel klanten naar UPC gebracht, en gelukkig weer een hele stapel meegenomen, maar er zijn er nog steeds met UPC verbindingen die constant problemen hebben en dan ook de "helpdesk" niet kunnen bereiken. Krijg het dan toch op mijn bord. Toevallig nét iets veranderd aan het abbo.. en hop! Je zit weer een jaar in de problemen.
En dan gebeld worden of je geen UPC internet/digitale tv etc wil. Nee dat wil ik niet!
UPC is te groot, te log, te onvriendelijk!
Onkundig personeel, verkeerde afspraken, monteurs die niet komen opdagen, telefoonrekeningen die steevast niet kloppen.
UPC minacht zijn klanten, neemt nergens verantwoording voor, technisch en administratief een puinhoop. Het zal voor een groot deel van de mensen best werken maar voor héél veel geabonneerden ook niet. Hiervan weet maar een klein deel deze fora te vinden.
Nu kun je zeggen maar bij Tele2 of bij KPN kan het ook fout gaan. Natuurlijk, alleen daar hoeft UPC toch niet aan mee te doen? Beter personeel en een eigen telefoon/helpdesk in dienst nemen, maak de pakketten maar 2 euro duurder dan heb je dat er zo uit, met de 1,9 miljoen klantjes.
Gegroet.
Ex-UPC
Heel veel problemen gehad die ook wel opgelost zijn, meestal lange tijd en tussendoor ging het een jaartje goed en dan is het weer mis 11 jaar klant geweest ( Telekabel en UPC ). De laatste keer was het echt bagger!
Helpdesk tijden van 20 minuten of langer en dan met standaard riedeltjes afgescheept worden.
Mijn probleem is nooit opgelost, de beloofde vergoedingen zijn nooit uitbetaald Het gaat me niet om wat mij overkomen is, ik ben al 2 jaar vertrokken, Maar er is in feite niets veranderd.
Bedrijfstechnisch veel klanten naar UPC gebracht, en gelukkig weer een hele stapel meegenomen, maar er zijn er nog steeds met UPC verbindingen die constant problemen hebben en dan ook de "helpdesk" niet kunnen bereiken. Krijg het dan toch op mijn bord. Toevallig nét iets veranderd aan het abbo.. en hop! Je zit weer een jaar in de problemen.
En dan gebeld worden of je geen UPC internet/digitale tv etc wil. Nee dat wil ik niet!
UPC is te groot, te log, te onvriendelijk!
Onkundig personeel, verkeerde afspraken, monteurs die niet komen opdagen, telefoonrekeningen die steevast niet kloppen.
UPC minacht zijn klanten, neemt nergens verantwoording voor, technisch en administratief een puinhoop. Het zal voor een groot deel van de mensen best werken maar voor héél veel geabonneerden ook niet. Hiervan weet maar een klein deel deze fora te vinden.
Nu kun je zeggen maar bij Tele2 of bij KPN kan het ook fout gaan. Natuurlijk, alleen daar hoeft UPC toch niet aan mee te doen? Beter personeel en een eigen telefoon/helpdesk in dienst nemen, maak de pakketten maar 2 euro duurder dan heb je dat er zo uit, met de 1,9 miljoen klantjes.
Gegroet.
Ex-UPC