• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Er verandert dus nóg niets.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ex-UPC
  • Startdatum Startdatum
E

Ex-UPC

Ben pre UPC ook user geweest Telekabel welteverstaan.
Heel veel problemen gehad die ook wel opgelost zijn, meestal lange tijd en tussendoor ging het een jaartje goed en dan is het weer mis 11 jaar klant geweest ( Telekabel en UPC ). De laatste keer was het echt bagger!
Helpdesk tijden van 20 minuten of langer en dan met standaard riedeltjes afgescheept worden.
Mijn probleem is nooit opgelost, de beloofde vergoedingen zijn nooit uitbetaald Het gaat me niet om wat mij overkomen is, ik ben al 2 jaar vertrokken, Maar er is in feite niets veranderd.

Bedrijfstechnisch veel klanten naar UPC gebracht, en gelukkig weer een hele stapel meegenomen, maar er zijn er nog steeds met UPC verbindingen die constant problemen hebben en dan ook de "helpdesk" niet kunnen bereiken. Krijg het dan toch op mijn bord. Toevallig nét iets veranderd aan het abbo.. en hop! Je zit weer een jaar in de problemen.

En dan gebeld worden of je geen UPC internet/digitale tv etc wil. Nee dat wil ik niet!

UPC is te groot, te log, te onvriendelijk!
Onkundig personeel, verkeerde afspraken, monteurs die niet komen opdagen, telefoonrekeningen die steevast niet kloppen.

UPC minacht zijn klanten, neemt nergens verantwoording voor, technisch en administratief een puinhoop. Het zal voor een groot deel van de mensen best werken maar voor héél veel geabonneerden ook niet. Hiervan weet maar een klein deel deze fora te vinden.

Nu kun je zeggen maar bij Tele2 of bij KPN kan het ook fout gaan. Natuurlijk, alleen daar hoeft UPC toch niet aan mee te doen? Beter personeel en een eigen telefoon/helpdesk in dienst nemen, maak de pakketten maar 2 euro duurder dan heb je dat er zo uit, met de 1,9 miljoen klantjes.


Gegroet.

Ex-UPC
 
Re: 2009

Begrijp ik goed dat dit in 2009 is gebeurd, en dat het je nogsteeds hoog zit?
Dat lijkt me niet erg gezond?
 
Robert mijn Bloeddruk is/was prima.

Nu UPC nog, met zijn eeuwige impedantie- en demping- en "ligt in de centrale" problemen. Maken ze heel veel mensen gelukkig.
 
Ex-UPC zei:
Robert mijn Bloeddruk is/was prima.

Gelukkig maar!

Het is natuurlijk een ramp als je zulke problemen hebt met je ISP, zit niemand op te wachten.
Maar ik hoop dat het uitzonderingen zijn!
Ik ben nu 4-5 jaar klant bij UPC en mag niet klagen.
 
Volgens mij veranderd er ook nooit iets, deze en andere diensten worden door mensen beheerd, en je hoeft maar de krant te lezen over wat mensen kunnen en bezig houdt.
 
Terug
Bovenaan