• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

er is een fout opgetreden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron65
  • Startdatum Startdatum
R

ron65

als ik me pa belt krijg ik nog al eens de melding "er is een fout opgetreden"
we hebben hier al zo vaak voor gebeld maar het probleem blijft.
het modem resetten lost het probleem meestal wel weer op.
zijn er meer hier die dit probleem herkennen.
 
Als je belt, wat gebeurd er dan nog meer?

valt de verbinding weg, slecht geluid??

wel vaag omschreven
 
Het lijkt me duidelijk genoeg wat ik omschrijf is de klacht wat moet je er nog meer van zeggen dan ?

1: als ik me pa belt krijg ik nog al eens de melding "er is een fout opgetreden"
2: het modem resetten lost het probleem meestal wel weer op.

Dus duidelijker kan niet ik bel zijn nr en krijg een vriendelijke stem die zegt "er is een fout opgetreden"
Dit gebeurt regelmatig meestal als de stroom er even af is geweest (reset) doet die het weer.


iam2good2betrue zei:
Als je belt, wat gebeurd er dan nog meer?

valt de verbinding weg, slecht geluid??

wel vaag omschreven
 
Terug
Bovenaan