R
ron65
als ik me pa belt krijg ik nog al eens de melding "er is een fout opgetreden"
we hebben hier al zo vaak voor gebeld maar het probleem blijft.
het modem resetten lost het probleem meestal wel weer op.
zijn er meer hier die dit probleem herkennen.
we hebben hier al zo vaak voor gebeld maar het probleem blijft.
het modem resetten lost het probleem meestal wel weer op.
zijn er meer hier die dit probleem herkennen.