C
CaptainHook
Bij sommige topics op dit forum krijg ik de foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Je sessie is verlopen. Verstuur je bericht nog een keer.
Terwijl ik bij andere topics wel gewoon iets kan toevoegen...?
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Het bekijken van een zojuist gemaakt bericht gaat goed, maar zodra ik 'verzenden' klik, krijg ik bovenstaande foutmelding. Gebeurt vooral als ik iets in het Topic: Plaats hier je snelheidstest resultaten [deel 22] wil plaatsen. Maar hoe vaak ik het ook opnieuw probeer, ik blijf die foutmelding krijgen. En uit/inloggen, deleten van browsercache en cookies voor dit domein, maken ook geen verschil.
Maar op andere plekken kan ik wel content toevoegen (?)
Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Je sessie is verlopen. Verstuur je bericht nog een keer.
Terwijl ik bij andere topics wel gewoon iets kan toevoegen...?
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Het bekijken van een zojuist gemaakt bericht gaat goed, maar zodra ik 'verzenden' klik, krijg ik bovenstaande foutmelding. Gebeurt vooral als ik iets in het Topic: Plaats hier je snelheidstest resultaten [deel 22] wil plaatsen. Maar hoe vaak ik het ook opnieuw probeer, ik blijf die foutmelding krijgen. En uit/inloggen, deleten van browsercache en cookies voor dit domein, maken ook geen verschil.
Maar op andere plekken kan ik wel content toevoegen (?)


?