• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eplorer 7

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
In mijn werkbalk als ik explorer 7 in Vista opstart kommt er ook een balk ICQ en ASk mee. Die wil ik weg hebben .Wat kan ik daaraan doen.

Groet Joop
 
Die werkbalk van ASK kan je verwijderen onder start - configuratiescherm - software
FAQ over de werkbalk van ask: https://dl.nl.ask.com/nl/askbarnl/faq.html#na3

Van ICQ weet ik het niet, maar misschien op dezelfde wijze verwijderen.
 
Johnny54

Bedankt, ze zijn allebei weg.


Groet Joop
 
@Joop: Goed te horen dat ze weg zijn, wel nog een tip: beide werkbalken komen niet zomaar op je PC, ze zitten niet standaard in IE7. Let dus goed op als je software installeert: veel 'gratis' utilities willen nog wel eens zo'n 'handige' werkbalk mee installeren. Let daarom goed op de opties als je programma's installeerd en vink al die werkbalken in de opties uit. Klik niet op alles blind OK.
Wordt steeds gekker: als je Java installeert wordt als je niet een vinkje uitzet ook al de Google werkbalk mee geïnstalleerd.

Maar voor wat je niet installeert hoef je later niet meer te zoeken hoe je het er af krijgt. Open deur wellicht, maar toch.

Andere mogelijkheid dat dit op je PC stond is zo'n leuke PC boer die je PC levert 'compleet' met een hoop meuk er op, zou voor mij reden zijn eens een andere winkel/merk te proberen.
 
Johnny54

Bedankt voor de tip. Het zit niet op de PC, die heb ik al een jaar. Het is er gisteren opgekomen door Nero te installeren. Een Demo versie. Maar ik zag het staan, maar klikte inderdaad te vlug verder. Is een leeftijd kwestie denk ik. Nogmaals bedankt

Groet Joop
 
Re: Eplorer 7

Besef jewel dat dmv default security instellingen van IE7 , je totaal geen privacy hebt?
Elke site/url die je bezoekt, wordt eerst verzonden naar M$ (phone home) om te registreren, en indien het een zgn volgens M$ veilige site is wordt ie in je browser geopend. Dus M$ bouwt zo een mooie database met wat jij allemaal bezoekt op je computer.

Oplossing, installeer en gebruik een andere browser als default browser,bv Firefox of Opera
Of een andere browser(niet van M$).
En stel het in als default browser.
 
Of zet gewoon je fishing filter functie in IE7 uit.... niet zo dramatisch joh... .. als je hem nu firefox adviseerd (voor zoiets kleins imho) is joop volgende week weer terug met een probleem dat hij zijn axtive-x webcam niet meer kan openen... :-)) advies is goed maar laat het de problemen niet ergen (kunnen) maken..
 
Terug
Bovenaan