H
halloaap
Volgens mij wordt er op vh1 een verkeerde Epg meegegeven. (lijkt van de engelse variant).
Meer mensen last van of ligt het bij mij?
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Meer mensen last van of ligt het bij mij?
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk