• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

EPG verarmd

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dicck

Sinds korte tijd geeft de EPG van Ziggo vrijwel geen informatie meer over films behalve een armetierig samenvattinkje van de inhoud. Tot voor kort werden de regisseur, de acteurs, het jaartal etc vermeld.
Ik vind dit een ernstige verarming.
Als dit zo blijft ga ik op zoek naar een alternatief!
 
Als je net zo goed zoekt als je op dit forum hebt gedaan ga je niet veel vinden.
 
Sinds korte tijd geeft de EPG van Ziggo vrijwel geen informatie meer over films behalve een armetierig samenvattinkje van de inhoud. Tot voor kort werden de regisseur, de acteurs, het jaartal etc vermeld.
Ik vind dit een ernstige verarming.
Als dit zo blijft ga ik op zoek naar een alternatief!

Ach, daar zijn pas tig topics over,de ene medewerker zegt dat dit zo blijft,de ander zegt dat het mogelijk nog gaat veranderen en over het waarom zijn ook de nodige theorietjes en weer een ander verwart dit met onvolledige EPG van een Cisco wat hier dan weer niets mee te maken heeft..het enige dat werkt is op internet een tv gids zoeken,mogelijk een goede app die dit wel goed doet (heb nog geen aanbevelingen gezien) of een papieren gids kopen,die meestal ook niet kloppen omdat de omroepen te pas en te onpas series en programma's aanpassen of een herhaling er tussen stoppen ipv een nieuwe aflevering (wat je door de nieuwe EPG niet meer kan zien want de afleveringen worden ook niet meer genoemd...) dus ik vrees dat je op zoek moet..
 
Sinds korte tijd geeft de EPG van Ziggo vrijwel geen informatie meer over films behalve een armetierig samenvattinkje van de inhoud. Tot voor kort werden de regisseur, de acteurs, het jaartal etc vermeld.
Ik vind dit een ernstige verarming.
Als dit zo blijft ga ik op zoek naar een alternatief!

Het is inderdaad door UPC versoberd! Zoeken naar alternatief gaat niet werken...
We moeten gewoon een klacht aan helpdesk doorgeven... Dat ga ik het ook doen.
Volgens mij ligt het probleem bij UPC . Het lijkt me wel slim om een klacht aan helpdesk van Ziggo en UPC sturen. Eis dat ze EPG van Ziggo van voor harmonisatie moeten overnemen! Luisteren ze niet?
Dan maar elke dag hetzelfde klacht bericht sturen! Roep alle Ziggo gebruikers het ook te doen!
Ik mis aanvullende informatie bijvoorbeeld aflevering nummer, titel van aflevering enz. Tssss *** UPC! Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
 
Heb je behalve een sneer, ook een link waar mensen wel wat aan hebben?

Zo ongeveer 9 van de 10 topics in dit gedeelte van het forum gaan over EPG problemem. Zo moeilijk zou het dus niet moeten zijn.
 
Voor informatie over films enz enz kun je eens kijken naar https://www.imdb.com/. Of koop een televisie gids. Of tik de naam van titel in Google. Enz enz.
 
Voor informatie over films enz enz kun je eens kijken naar https://www.imdb.com/. Of koop een televisie gids. Of tik de naam van titel in Google. Enz enz.
Eh,nee.
Als het altijd zo beknopt was geweest zou ik zeggen,je hebt gelijk, maar de digitale tv dienst is altijd verkocht met "uitgebreide tv informatie".
Dan zou je iedere avond naast je tv,de afstandsbediening, ook nog een tablet/telefoon moeten hebben,naar de pc rennen of een tv gids die voor een aantal programma's al achterhaald is op het moment van uitkomen met daarin ook nog eens informatie over tientallen tv zenders die ik niet interessant vindt,en vele missende zenders die ik wel interessant vindt.
Totaal TV is de enige die een beetje in de buurt komt met het aantal zenders en die komt ook bij heel veel zenders niet veel verder als "avondprogrammering, ochtend programmering,nachtprogrammering" of alleen dezelfde summiere informatie,zoals alleen maar de titel van een programma, wordt ook nog eens een keer eens in de 14 dagen gemaakt,met tijdens het drukken informatie over 3 weken vooruit zodat aan het eind van de gids er heel regelmatig weinig meer van klopt..
Met een hoop punten van klachten over Ziggo ben ik het niet eens,maar de EPG hoort bij het product wat ik afnam en die is zonder enige mededeling opeens zo uitgekleed dat je altijd een aanvullend medium nodig hebt om het te gebruiken.
 
. . . . . iedere avond naast je tv,de afstandsbediening, ook nog een tablet/telefoon moeten hebben,naar de pc rennen of een tv gids . . . . .maar de EPG hoort bij het product wat ik afnam en die is zonder enige mededeling opeens zo uitgekleed dat je altijd een aanvullend medium nodig hebt om het te gebruiken.
De grote ergenis van de beperkte EPG zorgde er aanvankelijk voor, dat ik op de Ziggo App ging zoeken welke film ik zou willen kijken/opnemen. Het kost dan zoveel tijd en moeite om iets te vinden van mijn gading, dat ik in de praktijk het opgeef en helemaal niet meer kijk naar een film, want een nieuwe is bijna niet te vinden.
Ziggo geef a.u.b. de goed functionerende EPG terug, nu is het flut.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan