Na de frequentie veranderingen van januari hebben wij (3 huishoudens) last van een slecht werkende EPG. Bij veel zenders missen we na een uur vele programma's, niet alle maar enkele. dit is erg lastig aangezien we vrijwel niets meer kunnen opnemen.
Volgens de helpdesk komt dit door de verandering van frequenties.
er zou aan gewerkt worden.
Nu bestaat het probleem al enkele weken en volgens de helpdesk ligt het probleem bij de cisco HDrecorder en zouden zij met een update moeten komen.
Weet iemand hier misschien meer van ? wat kunnen we verwachten? Gaat dit weer een ellenlang afschuifspelletje worden waar de klanten de dupe van worden.
Fred
Volgens de helpdesk komt dit door de verandering van frequenties.
er zou aan gewerkt worden.
Nu bestaat het probleem al enkele weken en volgens de helpdesk ligt het probleem bij de cisco HDrecorder en zouden zij met een update moeten komen.
Weet iemand hier misschien meer van ? wat kunnen we verwachten? Gaat dit weer een ellenlang afschuifspelletje worden waar de klanten de dupe van worden.
Fred