• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Epg probleem geen software maar hardware probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fgeer

Forum Gebruiker
Berichten
23
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mijns inziens is het epg geen software probleem maar een hardware probleem. De Samsung C7140 is al een wat ouder apparaat met niet teveel intern geheugen vrees ik. Door de recente updates is er meer geheugen vereist en blijft er minder over om de epg gegevens in te laden. Naar gelang men door de gids scrolt zal dus door gebrek aan geheugen ruimte steeds opnieuw een gedeelte van de epg gegevens opnieuw moet worden ingelezen van de server. Ik hoop dat mijn verhaal nog te volgen is. Door te weinig geheugen zal de epg langzamer laden, tijdens scrollen door de epg-gids vallen er gegevens weg, zeg maar gaten in de lijst, de lijst moet steeds opnieuw worden opgebouwd omdat deze niet volledig in 1 keer kan worden ingeladen. @ Ziggo en Samsung, makes this sence?
 
Dat lijkt me sterk. Hij heeft net zoveel RAM als de Humax 5200, 256MB.
 
Nee, klopt niet. Bij mij deed de epg het voor de laatste update nog prima, daarna begonnen de problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan