2 dagen ?
Vergeleken met mij heb jij een mazzel.
Het is nu vrijdagavond 19:08 uur, als ik de EPG wil bekijken zie ik het volgende :
Ned1: t/m 20:00 uur te zien, daarna zwart. Om 23:00 uur zie ik weer iets.
ned2: bijna hetzelfde als Ned1
RTL4, wel aardig vol.
RTL5 en SBS6 na 20:00 uur helemaal zwart.
Ik heb hier een mail over gestuurd, ben benieuwd of ze iets kunnen ontdekken.
Maar over jouw probleem, (en dus ook mijne een beetje) in principe moet je EPG tot 7 dagen kunnen bekijken, als ik mij niet vergis.
Als je iets ontdekt heb, dan hoor ik het graag, misschien dat het hier ook helpt.