• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

EPG (die balk tijdens het zappen)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mediaboKS
  • Startdatum Startdatum
M

mediaboKS

wat is daar mis mee, die klopt op 75% van de zenders niet!
geforceerde update/reset biedt geen resultaat
 
In sommige gevallen loopt hij ook achter series die zijn gestopt lopen op de balk vaak nog twee weken door en de beschreven inhoud is dan ook nooit goed in deze gevallen. :embarassed:
 
cornelisvandenberg zei:
In sommige gevallen loopt hij ook achter series die zijn gestopt lopen op de balk vaak nog twee weken door en de beschreven inhoud is dan ook nooit goed in deze gevallen. :embarassed:

upc kan die epg beter afschaffen, ik kijk voortaal wel gewoon op teletekst!:D
 
Welke teletekst? Wil je daar iets opzoeken, duurt het UREN voordat je uberhaubt een pagina voor je hebt....

EPG klopt toch wel redelijk voor de NL zenders.....
 
Maar ook voor de Nederlandse zenders kan je een behoorlijke foutmarge constateren en dat is vaak ergelijk als je iets wilt progammeren voor opname.
Vooral bij de commercielen is het vaak mis en en met name de SBS groep maakt er een potje van deze groep publiceert als laatste zijn gegevens maar heeft ook de meeste fouten.
Als je al eens een keer wat van een van deze omroepen wilt opnemen is het vaak mis en zit je met een verkeerde opname.
Een EPG in een DVR moet niet redelijk kloppen maar zo nauwkeurig als mogelijk zijn. :embarassed:
 
Ook nu weer niet goed op RTL 5 in de balk aangekondigd CSI miami in werkelijkheid wordt I robot uitgezonden en is CSI miami voortaan op vrijdagavond.
 
cornelisvandenberg zei:
Ook nu weer niet goed op RTL 5 in de balk aangekondigd CSI miami in werkelijkheid wordt I robot uitgezonden en is CSI miami voortaan op vrijdagavond.
Dat ligt aan UPC. Dit is de EPG informatie die bij Ziggo wordt verzonden voor RTL-5:

rtl5irobot1103205520.png
 
Duidelijk Archie Ziggo heeft in ieder geval een betere EPG leverancier dan UPC en dit gebeurt zeer regelmatig. :)
 
Terug
Bovenaan