• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Epg bbc3/bbc4

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Zapp Brannigan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zapp Brannigan

Tot 21.00 uur luidt de EPG informatie: "Uitzending begint om 20:00 uur".

Dit lijkt ook een jaarlijks terugkerend circus te worden :sad:
 
Het probleem komt me bekend voor, inderdaad. :roll:

24ctgjn.jpg
 
Vanavond ook weer vertragingen met EPG.
Tijd loopt achter en geen programma informatie aanwezig
 
ik denk het jaarlijk terugkerend ritueel dat zomer/wintertijd heet
 
Tja, bij Ziggo/Casema hebben ze ook geen verstand van DVB. Recent hebben ze weer zitten klooien aan het signaal waardoor ook mijn Humax IR-FOX C weer voor de zoveelste keer van slag is. Het interesseert Ziggo niets, dus gaat er voor deze zeer irritante bug geen firmware update komen. Het enige dat je eerst eens kan proberen is om er even een tijdje de stekker uit te halen en als dat niet werkt zal je de IR-FOX C terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen en de installatie opnieuw moeten uitvoeren. Zeg maar de normale reset procedure voor door Ziggo "gecertificeerde" ontvangers.
 
ik denk het jaarlijk terugkerend ritueel dat zomer/wintertijd heet
Inderdaad halfjaarlijks terugkerende problemen waar Ziggo/Casema pas na klagen actie op gaat ondernemen zonder iets te doen aan de oorzaak van deze immer terugkerende problemen. Zelf actief dit soort zaken in de gaten houden is bij Ziggo/Casema kennelijk niet mogelijk evenals het leren van fouten.
 
Inderdaad halfjaarlijks terugkerende problemen waar Ziggo/Casema pas na klagen actie op gaat ondernemen zonder iets te doen aan de oorzaak van deze immer terugkerende problemen. Zelf actief dit soort zaken in de gaten houden is bij Ziggo/Casema kennelijk niet mogelijk evenals het leren van fouten.

Bij cds geldt hetzelfde, of de epg is er niet of het loopt achter/voor of whatever. Dus onze kabelboer is niet de enige die er een potje van maakt met de tijdwisseling... :wink:

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan