De laatste week word ik geconfronteerd met lage upload snelheden. Een speedtest blijft dan ook hangen op de upload test. Via een file transfer merk ik dat de upload gem 10KB/s is.
Via trail & error (reset van modem of router) heb ik gemerkt dat mijn modem de bottleneck is.
Als ik mijn modem (EPC3212) dan even opnieuw opstart heb ik weer de volle bandbreedte beschikbaar.
Herkent iemand dat?
Als of het modem gaat "knijpen" na bepaalde tijd maar na een herstart is dat "knijpen" weg.
Via trail & error (reset van modem of router) heb ik gemerkt dat mijn modem de bottleneck is.
Als ik mijn modem (EPC3212) dan even opnieuw opstart heb ik weer de volle bandbreedte beschikbaar.
Herkent iemand dat?
Als of het modem gaat "knijpen" na bepaalde tijd maar na een herstart is dat "knijpen" weg.

om e kijken of het probleem was opgelost. Dus niet natuurlijk: en het probleem niet opgelost en niet teruggebeld... Nu zo af en toe de Cisco maar even van de stroom en er weer op.