• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Enquete

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dingetje!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dingetje!

Ben wel benieuwd hoelang de gemiddelde tijd is tussen het plaatsen van een bestelling en de levering hetgeen besteld is door Ziggo.
 
Ben wel benieuwd hoelang de gemiddelde tijd is tussen het plaatsen van een bestelling en de levering hetgeen besteld is door ziggo.

ben benieuwd of ziggo nog wel gaat leveren , 22 september al besteld.
het staat al wel op de factuur dat de decoder geleverd is. gelukkig klopte bij mij de factuur wel en is dit gelijk er weer afgetrokken.
dus toch een heel klein plusje (eigenlijk niet meer dan normaal)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan