• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Enkele seconden zwart beeld na aanzetten van de box

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dora55
  • Startdatum Startdatum
D

dora55

Elke keer na het aanzetten van de box gaat na ongeveer 5 minuten het beeld enkele seconden op zwart. Het herstelt zich wel meteen en het gebeurt alleen nadat ik de televisie heb aangezet. Het is best lastig als je net die paar seconden mist als je iets wilt horen en zien. Hebben meer mensen dit ook?
Ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden.
 
Het is een bekend probleem.
Wij hebben het ook.
En met UPC contact gehad en vooralsnog niets aan te doen.
weet niet meer met zekerheid, maar volgens mij werd ook dit probleem gerangschikt onder het hdmi probleem, dat voor slechts een deel is opgelost met een update.

Naast dit probleem, hapert bij ons ook beeld direct na het zappen. Zwaar iritant omdat het bij zappen juist gaat om de eerste drie seconden.
 
jep hier ook soms last van.
Kan zijn dat het altijd is, maar omdat die HB zo langzaam opstart zet ik die vaak alvast aan zonder de TV zo kan ik na een 10/15 minuten zonder een foutmelding tv kijken, zappen etc zonder haperen.
Workaround die voor mij wel werkt (alleen soms vergeet ik dit te doen en dan merk je wel dat die HB errug traag is na opstart)
 
Terug
Bovenaan