• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

energiegebruik mediabox instellen

Berichten
210
Ik heb nu een paar dagen de horizon box in huis. Het lijkt alof de harde schijf voortdurend blijft lopen in standby.
Bij instellen van energiegebruik laag houdt de harde schijf wel op met draaien alleen duurt het weer lang totdat de mediabox actief is.
Nu lees ik bij de specifacties op de upc site het onderstaande.
De stand laag standby met snel opstarten lijkt me wel wat. Alleen zie ik in het instellingenmenu die mogelijkheid niet staan
Wie weet raad?

In gebruik: max. 59 Watt
Hoog (actief) stand-by: 56 Watt
Hoog (passief) stand-by: 38,3 Watt
Middel stand-by: 27,5 Watt
Laag stand-by (snel opstarten): 2,6 Watt
Laag stand-by: 1 Watt
 
Ik weet wel dat je telefonie en internet niet werkt in de lage standby. Mits je deze twee via de HB hebt lopen.
 
bergie zei:
De stand laag standby met snel opstarten lijkt me wel wat. Alleen zie ik in het instellingenmenu die mogelijkheid niet staan
Wie weet raad?
In gebruik: max. 59 Watt
Hoog (actief) stand-by: 56 Watt
Hoog (passief) stand-by: 38,3 Watt
Middel stand-by: 27,5 Watt
Laag stand-by (snel opstarten): 2,6 Watt
Laag stand-by: 1 Watt
Deze keuzemogelijkheid heb ik ook nog nooit gezien.
 
Ik ook niet... alleen [Laag], [Normaal] en [Hoog] en zeker geen sub-keuzes.
 
Creative Solution zei:
Ik ook niet... alleen [Laag], [Normaal] en [Hoog] en zeker geen sub-keuzes.
hier ook alleen 3 keuzes. Ik heb op Normaal staan aangezien ik Internet en Telefonie heb via HB. De kleurtjes werken nu wel beter na de fwupdate maar hij lijkt nu vaker te hangen dan voor update na een lange 'hybernate' periode. Meer mensen last van?
 
Terug
Bovenaan