Ik heb nu een paar dagen de horizon box in huis. Het lijkt alof de harde schijf voortdurend blijft lopen in standby.
Bij instellen van energiegebruik laag houdt de harde schijf wel op met draaien alleen duurt het weer lang totdat de mediabox actief is.
Nu lees ik bij de specifacties op de upc site het onderstaande.
De stand laag standby met snel opstarten lijkt me wel wat. Alleen zie ik in het instellingenmenu die mogelijkheid niet staan
Wie weet raad?
In gebruik: max. 59 Watt
Hoog (actief) stand-by: 56 Watt
Hoog (passief) stand-by: 38,3 Watt
Middel stand-by: 27,5 Watt
Laag stand-by (snel opstarten): 2,6 Watt
Laag stand-by: 1 Watt
Bij instellen van energiegebruik laag houdt de harde schijf wel op met draaien alleen duurt het weer lang totdat de mediabox actief is.
Nu lees ik bij de specifacties op de upc site het onderstaande.
De stand laag standby met snel opstarten lijkt me wel wat. Alleen zie ik in het instellingenmenu die mogelijkheid niet staan
Wie weet raad?
In gebruik: max. 59 Watt
Hoog (actief) stand-by: 56 Watt
Hoog (passief) stand-by: 38,3 Watt
Middel stand-by: 27,5 Watt
Laag stand-by (snel opstarten): 2,6 Watt
Laag stand-by: 1 Watt