D
Deleted member 6805
De laatste week merk ik hier in Ede dat mail binnen halen en verzenden erg snel gaat
. Een hele verbetering als dat het was. Mijn iCloud e-mailaccount was sneller maar nu maakt het niks uit. Vond het is een keer aardig om ook iets positiefs te melden over de emailserver van UPC
.
. Een hele verbetering als dat het was. Mijn iCloud e-mailaccount was sneller maar nu maakt het niks uit. Vond het is een keer aardig om ook iets positiefs te melden over de emailserver van UPC
.
, tergend langzaam, geen verbinding,, alla jullie kennen het wel.