• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Emailserver sneller geworden?.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6805
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 6805

De laatste week merk ik hier in Ede dat mail binnen halen en verzenden erg snel gaat :). Een hele verbetering als dat het was. Mijn iCloud e-mailaccount was sneller maar nu maakt het niks uit. Vond het is een keer aardig om ook iets positiefs te melden over de emailserver van UPC ;).
 
Euh het eerste waar ik aan dacht was,, welke e-mail server !! Ik gebruik al een hele poos geen e-mail meer van UPC :-\, tergend langzaam, geen verbinding,, alla jullie kennen het wel.

Zal de boel weer eens aanslingeren en kijken hoe ze nu werken.. ben benieuwd. :)
 
Als ik meer zulke positieve opmerkingen zie, zoals van de TS, zal ik het ook eens proberen.
 
ik zou eens kijken of je nog wel op 50 mb staat .....waarschijnlijk is je oude account verhoogd naar 120 mb
zoals ze met een aantal "oude accounts" hebben gedaan omdat dat abo niet meer verkrijgbaar is.
let wel .... je hebt tevens recht op nummerweergave.
die is toevallig vandaag bij mij recht gezet ;-) (ook positief nieuws)
 
Hoi jp4u alles is hier hetzelfde gebleven. Heb nog een speedtestje gedaan komt overeen met mijn abbo.
 
Het is moeilijk voor mij om te kunnen controleren of de server(s) sneller zijn/is geworden. Zojuist, als test, eens een "grote" foto verstuurd (9 MB). Dat gaat lekker vlot maar dat komt uiteraard vooral door de verhoogde uploadsnelheid.

Verder stuur ik vaak email naar iemand in het buitenland waar ik op dat moment ook mee spreek via Skype of de kortegolf. Die zijn altijd binnen enkele seconden na het sturen al bij hem binnen.

Wel heb ik een poosje het 'spamcop' probleem gehad naar hem toe maar dat lijkt nu weer in orde.
 
Geen idee of het sneller gaat dan eerst. Ik gebruik van UPC al 14 jaar internet en e-mail, Behoudens heel zeldzaam een storing die nooit lang duurde altijd lekker vlot die e-mail. Ook al hebben sommige abonnees andere ervaringen, zoals ik het ervaar kan het dus ook.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat email met bestanden versturen nu inderdaad zeer snel gaat.
Gmail via Apple Mail gaat vrij traag, vooral als je bestanden toevoegt.
 
Terug
Bovenaan