C
chriskl
Dag,
Deze foutmelding krijg ik als ik een email wil versturen via Windows Live Mail:
Het verbinding maken met de server is mislukt.
Server: 'smtp.home.nl'
Fout bij Windows Live Mail, fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10060
What to do? What to do? kon niet echt een antwoord hierop vinden.
Ik gebruik mail.home.nl als instellingen voor inkomende en uitkomende berichten, zou moeten werken toch?
Bedankt!
Chris
PS: Mag ook naar [email protected] mailen aangezien ontvangen van mails wel werkt! :?
Deze foutmelding krijg ik als ik een email wil versturen via Windows Live Mail:
Het verbinding maken met de server is mislukt.
Server: 'smtp.home.nl'
Fout bij Windows Live Mail, fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10060
What to do? What to do? kon niet echt een antwoord hierop vinden.
Ik gebruik mail.home.nl als instellingen voor inkomende en uitkomende berichten, zou moeten werken toch?
Bedankt!
Chris
PS: Mag ook naar [email protected] mailen aangezien ontvangen van mails wel werkt! :?
Laatst bewerkt door een moderator:

