• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Emails via Windows Live Mail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter chriskl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

chriskl

Dag,

Deze foutmelding krijg ik als ik een email wil versturen via Windows Live Mail:

Het verbinding maken met de server is mislukt.
Server: 'smtp.home.nl'
Fout bij Windows Live Mail, fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10060

What to do? What to do? kon niet echt een antwoord hierop vinden.
Ik gebruik mail.home.nl als instellingen voor inkomende en uitkomende berichten, zou moeten werken toch?

Bedankt!


Chris

PS: Mag ook naar [email protected] mailen aangezien ontvangen van mails wel werkt! :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi!

Dag,

Deze foutmelding krijg ik als ik een email wil versturen via Windows Live Mail:

Het verbinding maken met de server is mislukt.
Server: 'smtp.home.nl'
Fout bij Windows Live Mail, fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10060

Aan je IP adres te zien zit je momenteel in het buitenland? smtp.home.nl werkt alleen binnen het @HOME gebied.

Bye,
Raymond.
 
Thank you!;)

Ja klopt ja! London om precies te zijn!

Bedankt voor reactie!

Cheers:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan