• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

emailadres @home kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Suffertje

Tot voor kort had ik voor tv en internet bij Ziggo twee aparte abonnementen. Mijn oude internetabonnement heb ik bij @home afgesloten. Ik had dus nog een e-mailadres met @home.nl.
Nu heb ik na een verhuizing een tv + Internetabonnement van Ziggo gekregen. Probleem: Mijn oude e-mailadres dat ik nog van @home heb geërfd, werkt niet meer. Wat moet ik doen om dit adres te kunnen gebruiken? Ik ontving namelijk nog mail op dit adres.
 
Neem contact op met Webcare. Zelf heb ik al mijn mailverkeer omgezet naar Gmail. Via de instelling "doorsturen" van Mijn e-mailinstellingen in Mijn Ziggo laat ik alle mail doorsturen naar mij Gmail-account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan