emailadres chello?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

R-WiN

okee, na een aantal maanden Chello zonder het krijgen van een rekening, ga ik toch maar mijn goede wil tonen door dit aan hen te melden. Alleen zit ik nu dus op m'n werk en heb effe geen emailadres bij de hand. wie kan me het juiste adres geven?

;D
 
hebben ze niet een normaal adres, zodat ik een cc-tje naar mezelf kan sturen?
 
nou ja, net dus via het eerder genoemde webformulier het volgende verstuurd, eens kijken wat het antwoord gaat zijn:

a. een incasso voor alle eerdere niet geincasseerde bedragen
b. een standaard antwoordmailtje
c. reactie van een écht persoon
d. non of the above

---
Goedemiddag,

na enkele maanden genieten van internet via de kabel, verbaast het mij dat ik nog steeds geen factuur heb gezien en er volgens mij ook nog geen abonnementskosten van mijn rekening afgeschreven zijn.

Komt dit door een fout in jullie administratie of is dit een tegemoetkoming voor de belabberde snelheid in mijn gebied (postcode 3028** -> Rotterdam)?

Graag zie ik jullie voorstel om dit op te lossen tegemoet, ik ben er zeker van dat we dit netjes op kunnen lossen.


Met vriendelijke groet,

Erwin *** *******
---
 
jawel, vandaag verwacht ik antwoord van de Chello, we zijn 72 uur later. (not counting the weekend)

alleen vrees ik het ergste... ;D
 
Hahaha...ik heb even lol...maar lach je niet uit.
Doe 1 ding direkt: automatische incasso intrekken.
Dan het volgende:Print je brief uit en bewaar hem goed als eventueel bewijs!!
Even in het kort mijn verhaal:
Sinds juli 2001 merkte ik ook, dat er ineens geen bedragen van mijn giro werden afgeschreven, wel de kabeltv, maar geen internetkosten.Ik heb gemaild, gefaxt en jaja,zelfs gebeld.
Elke maand weer.
Wat ik ook deed, was het bedrag elke maand op een aparte spaarrekening zetten...voor het geval dat ze het ineens in 1 keer zouden afhouden.
Niks gebeurde er.
Ik heb in januari 2002 kontakt opgenomen met de Consumentenbond/Juridische afdeling en die adviseerde mij, dat ik mijn automatische incasso moest intrekken, dat moest doorgeven aan UPC, met het hele verhaal: wel internet maar niks kunnen betalen( zelfs de handmatige betaling kreeg ik direkt weer retour) en moest afwachten...de fout zat in Velp en ik kon bewijzen dat ik gefaxt en gemaild had.
In mei 2002 kreeg ik een telefoontje!!!!!!!!!!YESSSSS!!!!!!!!!Uit Velp, van de administratie.
Een heel aardige mevrouw meldde mij, dat ik als nieuwe abonnee was ingeschreven per 1 juni 2002!!!!
Inmiddels had ik € 600,= gespaard,lekker op de spaarrekening gezet en ja hoor...per 1 juni het nieuwe abonnement.
En dat, terwijl ik bijna 3 jaar internet van Chello heb.....ik bestond even niet.
Ook in dit geval ben je dus niet de enige.
Spaar het lekker op,laat ze het zelf maar uitzoeken....en àls je in 1 keer moet betalen, dan moeten ze een betalingsregeling voor je treffen....dus je komt dan met een schuld te zitten, zonder dat jij het wilt....
Maar het kan ook zo zijn, dat het hetzelfde gaat als bij mij...je bestaat ff niet en dan ineens.....BINGO.....daar ben je weer.
Hou ons op de hoogte....ben reuze benieuwd.
 
ik heb antwoord!!!

dit is 'em:

"Informeren wij u graag als volgt:


De facturen zijn wel gewoon verstuurd. Wanneer u een kopie wilt opvragen dan kunt u een verzoek indienen via het volgende adres:

UPC Nederland
t.a.v. Contact Center
Postbus 806
2900 AV Capelle a/d IJssel

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling Customer Service, via telefoonnummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze
medewerkers zijn voor technische vragen bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag en zon- en feestdagen van 10:00 tot 22:00 uur.
Voor niet-technische vragen kunt u bellen op werkdagen van 08:00 tot 19:00 uur.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van
UPC. U vindt het contactformulier op https://qmail.emailco.nl/upc/forms/internet.html."

kortom, standaard emailtje... ;D

nou ja, ik heb m'n best gedaan hoor...
 
update:

ikke Chello bellen; kennen ze me niet in het systeem. ik vraag dus, hoe verklaar je deze zin dan 'De facturen zijn wel gewoon verstuurd.'. ja, dat ging niet lukken ;D

hij heeft me dus het nummer van de datacleaning gegeven. de jongen daar wat dingen nakijken en zodar ik het (kopie) contract doorgefaxt zou hebben, zou ik snel aangesloten worden. ikke: maar ik ben al een paar maanden probleemloos aangesloten. jongen: 'nou, dan weet ik niet waarom u hiernaar doorgestuurd bent' ;D.

nou ja, hij zou een notitie doorsturen naar de mensen van de facturatie....wordt vervolgd :)
 
Dat je deze moeite neemt.
Stort het geld gewoon op een spaarrekening, en surf intussen lekker door.
Jij bent toch niet verantwoordelijk voor hun puinhoop?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan