W
wim35
Enkele dagen geleden kreeg telkens melding u wachtwoord of gebruikersnaam is verkeerd .
Heb enkele dagen gewacht maar geen verbetering mijn andere (wanadoo)acounts lopen nog wel goed.
Heb ook niets verandert dus dat kan het ook niet zijn (wel wachtwoord en gebruikersnaam getest na enkele dagen).
Iemand een idee wat nog te probeeren voor ik de helpdesk bellen moet.
Heb enkele dagen gewacht maar geen verbetering mijn andere (wanadoo)acounts lopen nog wel goed.
Heb ook niets verandert dus dat kan het ook niet zijn (wel wachtwoord en gebruikersnaam getest na enkele dagen).
Iemand een idee wat nog te probeeren voor ik de helpdesk bellen moet.

de fout die ik maakte was later passwoord en gebruikersnaam verandert