G
GVDM!
Ik heb problemen met mijn email sinds het Ziggo is geworden. Ik zat vroeger gewoon bij multikabel en kon rustig mijn vereniging een mail sturen door een groep te maken en in 1 keer een bulk te versturen.
Ik heb al contact gehad met ziggo maar het schijnt dat je niet meer naar 40 adressen een mail kan versturen. Dat is verrekte onhandig want nu moet ik dus naar een gratis dienst toe om mail te versturen.
Weet iemand hier een oplossing voor want ik zit zwaar te overwegen om ziggo er helemaal aan te geven want voor bovenstaand doel gebruik ik veel van mijn mails.
Ik heb al contact gehad met ziggo maar het schijnt dat je niet meer naar 40 adressen een mail kan versturen. Dat is verrekte onhandig want nu moet ik dus naar een gratis dienst toe om mail te versturen.
Weet iemand hier een oplossing voor want ik zit zwaar te overwegen om ziggo er helemaal aan te geven want voor bovenstaand doel gebruik ik veel van mijn mails.