• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

email storingen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Enwee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Enwee

Sinds Ziggo van start gegaan is, heb ik regelmatig problemen met het ophalen van email, het inloggen duurt dan soms wel een kwartier.
Verder lukt op dit moment ook het inloggen op Ziggo.nl niet.
Maandag 29 sep 2008, 18u55 was het weer zover,
emailbericht ophalen met 0-0,5 kb/sec.
inloggen op Ziggo.nl duurde 6 minuten. Storing op alle diensten...
Dinsdag 30 sep 2008, af en toe dezelfde storingen...
Woensdag 1 oct 2008, af en toe dezelfde storingen...
Dinsdag 7 oct 2008, af en toe dezelfde storingen...
Woensdag 8 oct 2008, af en toe dezelfde storingen...
Donderdag 9 oct 2008, af en toe dezelfde storingen...
Vrijdag 10 oct 2008, af en toe dezelfde storingen...
Zondag 12 oct 2008, af en toe dezelfde storingen...
Maandag 13 oct 2008, af en toe dezelfde storingen...
Einde van het bijhouden van deze klachtenlijst.

Wordt het geen tijd dat Ziggo de abonnementskosten verlaagd totdat ze de zaken voor elkaar hebben?
Wordt het geen tijd voor een item op Kassa?
Sinds de samenvoeging tot Ziggo is de levering van diensten onbetrouwbaar
geworden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wilt u uw postcode en huisnummer via PB naar mij zenden?

Sinds Ziggo van start gegaan is, heb ik regelmatig problemen met het ophalen van email, het inloggen duurt dan soms wel een kwartier.
Verder lukt op dit moment zelfs het inloggen op www.Ziggo niet.
Wordt het niet tijd dat Ziggo de abonnementskosten verlaagd totdat ze de zaken voor elkaar hebben?
 
U heeft via een PB de modem uitlezing.

Sinds Ziggo van start gegaan is, heb ik regelmatig problemen met het ophalen van email, het inloggen duurt dan soms wel een kwartier.
Verder lukt op dit moment zelfs het inloggen op www.Ziggo niet.
Wordt het niet tijd dat Ziggo de abonnementskosten verlaagd totdat ze de zaken voor elkaar hebben?
 
Nou vandaag hier ook al weer een paar dagen vc knudde(Almelo).
Of kan geen verbinding krijgen, of haalt er maar 1 op van de 6 accounts.
Dan weer session time out.

Bellen doe ik niet meer, want het zou altijd aan mijn kant liggen, Bu..Sh..

Ziggo moet de boel eindelijk eens voor elkaar maken, komen ze misschien
ook wat lager te staan op de lijst bij Kassa.

50 euro voor dit soort verbindingen is gewoon van de gekke.
 
Zou het kunnen zijn dat vandaag in de omgeving 's-Hertogenbosch een email storing is? Kan niets ontvangen op m'n PC. Wel op mobile phone!
 
Uit de Stentor

Storing Ziggo al een week

maandag 06 oktober 2008 | 15:00 | Laatst bijgewerkt op: maandag 06 oktober 2008 | 18:39
Tekstgrootte


ZWOLLE - Klanten in Zwolle van internetprovider Ziggo kunnen door een mailstoring al een week lang geen e-mail meer versturen. Sinds dinsdag 30 september ontvangen de gedupeerden -ongeveer duizend klanten- nog wel berichten, maar kunnen ze geen digitale post meer uit hun postvak 'Uit' krijgen.
Bij deze krant zijn tot gistermiddag meerdere klachten over Ziggo binnengekomen. Met het wijzigen van de instellingen voor uitgaande email van 'mail.home.nl' in 'smtp.ziggo.nl' zou het probleem opgelost zijn, stellen meerdere gebruikers. Ziggo adviseert dat via de hulplijn echter niet.

Ziggo was vandaag niet voor commentaar bereikbaar.
 
4824 (Breda) geen mail ontvangen

Hoe kan je nu in godsnaam positief blijven over Ziggo

Als ze het ene hebben opgelost (de DNS servers werken weer) is het ander weer defect

Geen mail ontvangen in het casema gebied :x

Het enige positive het staat gelukkig nu op de site onder storingen

maar blij wordt ik hier niet van :giveup:

citaat van bericht op site
Groepsstoring
van maandag 6 oktober 18.33 uur tot (nog niet bekend)
Op dit moment is er een storing met email adressen die eindigen op @casema.nl. Hierdoor kunt u tijdelijk geen e-mail ontvangen via zowel Casema webmail als het email programma op uw pc. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak

Mij benieuwen hoe lang dit nu weer gaat duren
 
Nu ook in postcode gebied 1964 Heemskerk geen mail versturen en ontvangen sinds gisteravond.
 
email storing casema gebied 4200

Ik heb al twee dagen email storing in het casema 4200 gebied. Ziggo krijgt steeds meer problemen in mijn gebied eerst DNS problemen nu weer email problemen.

Ik gebruik mn email voor mn werk. Is dit te verhalen op Ziggo..
 
3432 idem

Vanochtend in Nieuwegein (ex-casema), pc 3432 zelfde probleem dat noch smtp.casema.nl noch smtp.ziggo.nl werken.

Email ontvangen (pop server hosting provider, dus niet casema) en internet is normaal.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan