V
Vision
Al zijn de feestdagen nog een paar weken weg bij Ziggo is het namelijk
al feest en dit keer dat het POP email naar een wachtwoord vraagt bij
een Casema.nl Email en
dit is al dagen zo maar ze komen er nu pas achter en hebben daar ook
al een oplossing voor namelijk je gebruikersnaam veranderen.
Ja goed maar wat houd dit in dat je geen mail meer kan ontvangen
via je oude gebruikersnaam ? en waarom kan ik wel met mijn wachtwoord
op webmail en niet via mijn Pop server ?
vragen vragen vragen , ik kom er met de tijd wel uit maar mijn ouders
van 70 jaar dan ?
En ja nu gaan mensen met ze alle naar webmail en die gaat dan ook plat :mrgreen:
en zo weet ik niet waar ik morgen moet zijn voor
een afspraak voor een andere baan :mrgreen:
Ja wat moet je dan je kunt wel gaan huilen maar dan
moet je gewoon denken dat Ziggo 1 grote grap is :mrgreen:
Toch even Ziggo bellen dacht ik maar ze hebben
het bekende bandje 2b aan van het is zo druk bel
een andere keer maar terug het beste over 3 maanden
ofzo :neutral:
al feest en dit keer dat het POP email naar een wachtwoord vraagt bij
een Casema.nl Email en
dit is al dagen zo maar ze komen er nu pas achter en hebben daar ook
al een oplossing voor namelijk je gebruikersnaam veranderen.
Ja goed maar wat houd dit in dat je geen mail meer kan ontvangen
via je oude gebruikersnaam ? en waarom kan ik wel met mijn wachtwoord
op webmail en niet via mijn Pop server ?
vragen vragen vragen , ik kom er met de tijd wel uit maar mijn ouders
van 70 jaar dan ?

En ja nu gaan mensen met ze alle naar webmail en die gaat dan ook plat :mrgreen:
en zo weet ik niet waar ik morgen moet zijn voor
een afspraak voor een andere baan :mrgreen:
Ja wat moet je dan je kunt wel gaan huilen maar dan
moet je gewoon denken dat Ziggo 1 grote grap is :mrgreen:
Toch even Ziggo bellen dacht ik maar ze hebben
het bekende bandje 2b aan van het is zo druk bel
een andere keer maar terug het beste over 3 maanden
ofzo :neutral:
Laatst bewerkt door een moderator: