• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Email Storing Casema.nl wachtwoord

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Vision
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Vision

Al zijn de feestdagen nog een paar weken weg bij Ziggo is het namelijk
al feest en dit keer dat het POP email naar een wachtwoord vraagt bij
een Casema.nl Email en
dit is al dagen zo maar ze komen er nu pas achter en hebben daar ook
al een oplossing voor namelijk je gebruikersnaam veranderen.
Ja goed maar wat houd dit in dat je geen mail meer kan ontvangen
via je oude gebruikersnaam ? en waarom kan ik wel met mijn wachtwoord
op webmail en niet via mijn Pop server ?
vragen vragen vragen , ik kom er met de tijd wel uit maar mijn ouders
van 70 jaar dan ? :sad:

En ja nu gaan mensen met ze alle naar webmail en die gaat dan ook plat :mrgreen:
en zo weet ik niet waar ik morgen moet zijn voor
een afspraak voor een andere baan :mrgreen:
Ja wat moet je dan je kunt wel gaan huilen maar dan
moet je gewoon denken dat Ziggo 1 grote grap is :mrgreen:

Toch even Ziggo bellen dacht ik maar ze hebben
het bekende bandje 2b aan van het is zo druk bel
een andere keer maar terug het beste over 3 maanden
ofzo :neutral:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon achter je gebruikersnaam @casema.nl invullen was bij mij genoeg om alles weer aan het rollen te krijgen.
Werkt weer als vanouds .
Dus , [email protected]
 
Gewoon achter je gebruikersnaam @casema.nl invullen was bij mij genoeg om alles weer aan het rollen te krijgen.
Werkt weer als vanouds .
Dus , [email protected]


oke werkt weer :mrgreen:

Ik zal even vermelden dat dit gedaan moet worden in je email programma
onder account name :
tab 2 " severs ( outlook 2000 )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bij Ziggo is het namelijk
al feest en dit keer dat het POP email naar een wachtwoord vraagt bij
een Casema.nl Email en
dit is al dagen zo maar ze komen er nu pas achter en hebben daar ook
al een oplossing voor namelijk je gebruikersnaam veranderen.

oke werkt weer :mrgreen:

Ik zal even vermelden dat dit gedaan moet worden in je email programma
onder account name :
tab 2 " severs ( outlook 2000 )

Ja, dus helemaal geen storing, maar gewoon de gebruikersnaam gebruiken zoals al maanden geleden is gemeld aan de abonnees. De oude manier van inloggen is nu dus uitgeschakeld (dit is maanden geleden al doorgegeven aan alle casema klanten en is ook op de ziggo webstie te vinden)
 
Ja, dus helemaal geen storing, maar gewoon de gebruikersnaam gebruiken zoals al maanden geleden is gemeld aan de abonnees. De oude manier van inloggen is nu dus uitgeschakeld (dit is maanden geleden al doorgegeven aan alle casema klanten en is ook op de ziggo webstie te vinden)

Niets ontvangen en tevens staat het op de Ziggo site vermeld als storing
maar ja de communicatie is ook zo goed naar de klanten toe :cry:

Gebruikt u een e-mailadres dat eindigt op @casema.nl? En kunt u geen e-mail meer ontvangen op uw computer? Wijzig dan eerst uw huidige gebruikersnaam in uw volledige e-mailadres.
Kijk op www.ziggo.nl onder klantenservice bij het onderwerp installatie en downloads en kies bij Handleiding e-mail programma instellen de handleiding die hoort bij uw e-mailprogramma.
Zodra u uw e-mailinstellingen heeft aangepast kunt u weer ongestoord e-mailberichten ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan