M
migroen
Zijn er meer leden die sinds vandaag hun email bij Ziggo niet meer binnen krijgen. Gistern werkte alles nog goed maar heden ochtend komt er niet binnen en krijg ook geen foutmelding van Outlook tijdens ophalen van email. Het duurt alleen heel lang dat hij het probeert.
Via webmail staan de mailtjes daar wel.
Via andere Pc getest en met andere account ook maar hebben allemaal dezeflde problemen.
Dit probleem deed zich ook voor toen de migratie werdt uitgevoerd 1 a 2 weken geleden.
Via webmail staan de mailtjes daar wel.
Via andere Pc getest en met andere account ook maar hebben allemaal dezeflde problemen.
Dit probleem deed zich ook voor toen de migratie werdt uitgevoerd 1 a 2 weken geleden.