• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Email op webmail verdwenen. Hulp gevraagd

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Efvie
  • Startdatum Startdatum
Berichten
218
Ik heb het volgende probleem.
Ik lees, wegens verblijf voor een aantal maanden in het buitenland, mijn email op webmail.
Het is de afgelopen dagen regelmatig voorgekomen dat ik smorgens 4 berichten heb in mijn email. Als ik dan savonds kijk zijn een aantal verdwenen. Zelfs heb ik gehad dat ze allemaal weg waren. ZEER irritant.
Ik heb ze dus niet weggegooid of gedownload. (ik gooi natuurlijk berichten weg)
Daar ik in het buitenland zit kan ik ook niet UPC bellen. (kan geen 0800/0900 nummers bellen)
Vragen:
- zijn er meer mensen met dit probleem.
- hoe kan ik UPC bereiken op een 020 of dergelijk nummer.
- iemand een oplossing?

bvd voor de hulp.
Frits
 
Ik vermoed dat *iemand*/*iets* de e-mails ophaalt via POP3. Tegenwoordig kun je veel webmailclients zodanig instellen dat e-mails via POP3 worden opgehaald (bijv. bij gmail), misschien heb je ooit zoiets ingesteld?

Wat je zou kunnen proberen is het wachtwoord van je account te wijzigen... Zodoende kunnen deze clients je mails niet via POP3 ophalen (en dus verwijderen).

Er is voor zover ik weet geen lokaal nummer voor de helpdesk. Je kunt wel een online contactformulier invullen.
 
Dank voor je reactie. Ik kan mijn password hier niet veranderen volgens mij. Ik ga dat verder uitzoeken.
Ik gebruik alleen mijn laptop om af en toe down te loaden (en daar staan de verdwenen berichten niet op). Verder gebruik ik geen pop3 ophaalsystemen.

Vandaag kreeg ik ook nog een bericht verstuurt aan mijn prive adres op mijn werk adres. Op mijn prive was het niet aangekomen!. (ik had geen doorstuur aangezet. Heb ik nu maar wel gedaan om verdwijning van emails te voorkomen).
Heb even alle instellingen gechekt. Niks duidt op automatisch deleten van email.

Ik zal het contact formulier gebruiken. dank
 
sylvester(rr) zei:
Ik vermoed dat *iemand*/*iets* de e-mails ophaalt via POP3. Tegenwoordig kun je veel webmailclients zodanig instellen dat e-mails via POP3 worden opgehaald (bijv. bij gmail), misschien heb je ooit zoiets ingesteld?

Wat je zou kunnen proberen is het wachtwoord van je account te wijzigen... Zodoende kunnen deze clients je mails niet via POP3 ophalen (en dus verwijderen).

Er is voor zover ik weet geen lokaal nummer voor de helpdesk. Je kunt wel een online contactformulier invullen.


Probleem opgelost!!!

Degene die op mijn huis past gebruikte mijn email op een PC in nl.

Dank voor je reactie
 
Graag gedaan. Dit is mij ook een keer overkomen, maar dan via een webmailclient van een webmaildienst die ik niet meer gebruikte. :-X Al mijn mailtjes werden vrolijk opgehaald, maar ik zag ze niet omdat ik die webmaildienst niet meer gebruikte.
 
Terug
Bovenaan