Ik heb het volgende probleem.
Ik lees, wegens verblijf voor een aantal maanden in het buitenland, mijn email op webmail.
Het is de afgelopen dagen regelmatig voorgekomen dat ik smorgens 4 berichten heb in mijn email. Als ik dan savonds kijk zijn een aantal verdwenen. Zelfs heb ik gehad dat ze allemaal weg waren. ZEER irritant.
Ik heb ze dus niet weggegooid of gedownload. (ik gooi natuurlijk berichten weg)
Daar ik in het buitenland zit kan ik ook niet UPC bellen. (kan geen 0800/0900 nummers bellen)
Vragen:
- zijn er meer mensen met dit probleem.
- hoe kan ik UPC bereiken op een 020 of dergelijk nummer.
- iemand een oplossing?
bvd voor de hulp.
Frits
Ik lees, wegens verblijf voor een aantal maanden in het buitenland, mijn email op webmail.
Het is de afgelopen dagen regelmatig voorgekomen dat ik smorgens 4 berichten heb in mijn email. Als ik dan savonds kijk zijn een aantal verdwenen. Zelfs heb ik gehad dat ze allemaal weg waren. ZEER irritant.
Ik heb ze dus niet weggegooid of gedownload. (ik gooi natuurlijk berichten weg)
Daar ik in het buitenland zit kan ik ook niet UPC bellen. (kan geen 0800/0900 nummers bellen)
Vragen:
- zijn er meer mensen met dit probleem.
- hoe kan ik UPC bereiken op een 020 of dergelijk nummer.
- iemand een oplossing?
bvd voor de hulp.
Frits
Al mijn mailtjes werden vrolijk opgehaald, maar ik zag ze niet omdat ik die webmaildienst niet meer gebruikte.