Ik ontving een email van Ziggo waarin staat dat ik mijn Internet Abonnement kan verlagen. Ik vraag mij af waar bemoeit Ziggo zich mee ? Ook lijkt het me niet handig voor de verdiensten van Ziggo. Kijken ze naar mijn gebruik ofzoiets ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hartelijk dank. Inderdaad is het zo bij mij gegaan. Ik zal eens kijken of ik idd terugkan gaan.Ziggo heeft een tijdje terug de prijzen voor internet verhoogd en kort daarna de snelheden verhoogd.
Sommige klanten kunnen terug naar de oude snelheid met bijna de oude prijs.
Heb ik zelf ook gedaan.
Hartelijk dank. Ik ben een jaar of 2 geleden van internet Complete naar internet Start gegaan aangezien ik genoeg aan 100 Mbit/25 heb. Dit is idd verdubbeld (upload 30) maar ook de prijzen zijn verhoogd. Ik ga denk ik terug naar de Internet Lite....
Voor Internet Elite wordt er wel een ander modem toegestuurd en voor Internet XXL blijft het huidige modem dat bij u staat.
de mail die u nu heeft ontvangen is gebaseerd op dat u waarschijnlijk nu Internet Complete heeft en niet omdat Ziggo dit heeft gestuurd nav data verbruik.