Sinds twee weken kan ik niet meer inloggen op mijn Ziggo hoofd email adres en ook niet meer op de aliassen die eronder hangen.
Ik krijg een foutmelding CTX-0010. (Als ik inlog op webmail).
Mijn email client geeft gewoon aan dat loginnaam en wachtwoord niet correct zijn.
Het email adres is correct en het wachtwoord ook (diverse keren via mijn ziggo opnieuw ingesteld en gecontroleerd).
Ik heb hiermee naar de helpdesk gebeld, en daar kreeg ik te horen dat het probleem bekent is, en dat ze ermee bezig zijn. Ziggo zou mij de volgende dag terug bellen met een status.
De volgende dag geen telefoontje van Ziggo, en ik dus maar een contact formulier met de informatie ingevuld.
Ook hierop krijg ik geen enkele reactie.
Vandaag weer gebeld met de Ziggo zakelijk helpdesk, en ook hier gaat iets mis.
Als ik de keuze menu's doorloop, krijg ik eerst te horen dat ik aan de lijn moet blijven voor een helpdeskmedewerker, maar vervolgens krijg ik drie opties om uit te kiezen. Welke optie ik ook kies, ik krijg steeds weer een mededeling dat er een storing is op de helpdesk, en dat ze me nu niet kunnen helpen.
Dan maar de "bel me terug" optie gekozen op de site.
Ik word keurig terug gebeld, en een vriendelijke stem zegt me dat ik zo mijn postcode moet inspreken en ik dan wordt doorverbonden naar een medewerker.
Direct daarna krijg ik echter weer het keuze menu te horen en als ik dan een keuze maak, krijg ik te horen dat de helpdesk gesloten is.
Toen maar Ziggo Groot Zakelijk gebeld.
Wederom een vriendelijke mevrouw, maar deze kon mij niet helpen, omdat ik niet een Groot Zakelijke klant ben. Doorverbinden met de zakelijke helpdesk was ook niet mogelijk, dus maar weer 0800-0620 gebeld, en weer hetzelfde verhaal.
Ik heb maar weer een contact formulier ingevuld, maar tot op heden ook hier geen reactie op gekregen.
Ik kan inmiddels al 2 weken mijn zakelijke email niet benaderen. Ik snap niet dat een groot bedrijf als Ziggo zo een primaire dienst niet kan laten functioneren.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik krijg een foutmelding CTX-0010. (Als ik inlog op webmail).
Mijn email client geeft gewoon aan dat loginnaam en wachtwoord niet correct zijn.
Het email adres is correct en het wachtwoord ook (diverse keren via mijn ziggo opnieuw ingesteld en gecontroleerd).
Ik heb hiermee naar de helpdesk gebeld, en daar kreeg ik te horen dat het probleem bekent is, en dat ze ermee bezig zijn. Ziggo zou mij de volgende dag terug bellen met een status.
De volgende dag geen telefoontje van Ziggo, en ik dus maar een contact formulier met de informatie ingevuld.
Ook hierop krijg ik geen enkele reactie.
Vandaag weer gebeld met de Ziggo zakelijk helpdesk, en ook hier gaat iets mis.
Als ik de keuze menu's doorloop, krijg ik eerst te horen dat ik aan de lijn moet blijven voor een helpdeskmedewerker, maar vervolgens krijg ik drie opties om uit te kiezen. Welke optie ik ook kies, ik krijg steeds weer een mededeling dat er een storing is op de helpdesk, en dat ze me nu niet kunnen helpen.
Dan maar de "bel me terug" optie gekozen op de site.
Ik word keurig terug gebeld, en een vriendelijke stem zegt me dat ik zo mijn postcode moet inspreken en ik dan wordt doorverbonden naar een medewerker.
Direct daarna krijg ik echter weer het keuze menu te horen en als ik dan een keuze maak, krijg ik te horen dat de helpdesk gesloten is.
Toen maar Ziggo Groot Zakelijk gebeld.
Wederom een vriendelijke mevrouw, maar deze kon mij niet helpen, omdat ik niet een Groot Zakelijke klant ben. Doorverbinden met de zakelijke helpdesk was ook niet mogelijk, dus maar weer 0800-0620 gebeld, en weer hetzelfde verhaal.
Ik heb maar weer een contact formulier ingevuld, maar tot op heden ook hier geen reactie op gekregen.
Ik kan inmiddels al 2 weken mijn zakelijke email niet benaderen. Ik snap niet dat een groot bedrijf als Ziggo zo een primaire dienst niet kan laten functioneren.
Zijn er meer mensen met dit probleem?