• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Email komt traag laat binnen via wifi

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jimmie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jimmie

Heren en dames,

Een zeer vreemd probleem. Als redelijke expert op dit gebied vraag ik jullie input en ideeen!

Probleem:
Het duurt in verhouding te lang voordat via wifi mijn email op mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 binnenkomt. Zeker een 2 tot 3 minuten, maar het komt uiteindelijk wel.

Ziggo modem Cisco EPC3925
IMAP server: mail.ceez.nl
Poort 143

Maar nu het gekke:
* Email binnen halen via wifi op mijn dell laptop geen enkel probleem, supersnel (dus via Ziggo), met dezelfde instellingen
* Email binnen halen via wifi op mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 maar dan op de zaak waar ik via wifi modem KPN verbind geen enkel probleem, supersnel
* Email binnen halen via de sim van KPN op mijn Samsung Galaxy Tab 10.1, supersnel

Waar ligt het nu aan.
Ziggo modem: nee, via laptop geen probleem?
Samsung Tab: nee, via kpn geen probleem?

Iemand suggesties?
Bij voorbaat dank, Jimmie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan