A
adamguy
Ik wil op mijn Samsung met de Outlook app werken omdat daarmee de synchronisatie met outlook op mijn PC beter gaat en ook de agenda synchroniseert. Na installatie van de Outlook app en na het openen moet ik klikken op "aan de slag" .Ik kan dan alleen kiezen voor imap. En na alles ingevuld te hebben, inkomend en uitgaand, krijg ik een inlog foutmelding. Ik kan namelijk niet alle overige servergegevens invullen zoals TLS of SSl en poortnummers. Ziggo zelf heeft geen antwoord op mijn vraag. Zij kunnen alleen emailinstellingen voor de standaard email app van android opgeven. Maar dan heb ik geen agenda synchronisatie. Wie o wie helpt me uit de brand