• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

email instellen nieuwe mac

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

Wereldfietser

Help....alles is handig aan mijn nieuwe mac behalve contact krijgen met mijne-mail.

Als ik de instructie volg voor het instellen van de mail op ziggo.nl dan krijg ik het ook niet voor elkaar. Wie helpt mij? De volgende velden moet ik invullen.

- Server binnenkomende post pop3.casema.nl of pop.casema.nl?
- server uitgaande post? smtp.casema.nl?
- Poort 110, 25 of?
- Identiteitscontrole met APOP? Ik wil mijn wachtwoord niet telkens opnieuw hoeven ingeven.

O ja verzenden werkt wel.


Thanxs!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan