W
Wereldfietser
Help....alles is handig aan mijn nieuwe mac behalve contact krijgen met mijne-mail.
Als ik de instructie volg voor het instellen van de mail op ziggo.nl dan krijg ik het ook niet voor elkaar. Wie helpt mij? De volgende velden moet ik invullen.
- Server binnenkomende post pop3.casema.nl of pop.casema.nl?
- server uitgaande post? smtp.casema.nl?
- Poort 110, 25 of?
- Identiteitscontrole met APOP? Ik wil mijn wachtwoord niet telkens opnieuw hoeven ingeven.
O ja verzenden werkt wel.
Thanxs!
Als ik de instructie volg voor het instellen van de mail op ziggo.nl dan krijg ik het ook niet voor elkaar. Wie helpt mij? De volgende velden moet ik invullen.
- Server binnenkomende post pop3.casema.nl of pop.casema.nl?
- server uitgaande post? smtp.casema.nl?
- Poort 110, 25 of?
- Identiteitscontrole met APOP? Ik wil mijn wachtwoord niet telkens opnieuw hoeven ingeven.
O ja verzenden werkt wel.
Thanxs!
Laatst bewerkt door een moderator: