D
davemels
Beste,
Ik gebruik veel Ziggo Webmail. Nu wil ik bij mijn emailhandtekening een plaatje toevoegen onderaan. Deze wordt wel toegevoegd maar als ik vervolgens een mail wil opstellen komt het plaatje niet in beeld. Weet iemand hiervoor een oplossing?
Ik gebruik veel Ziggo Webmail. Nu wil ik bij mijn emailhandtekening een plaatje toevoegen onderaan. Deze wordt wel toegevoegd maar als ik vervolgens een mail wil opstellen komt het plaatje niet in beeld. Weet iemand hiervoor een oplossing?