• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

email handtekening met foto

  • Onderwerp starter Onderwerp starter davemels
  • Startdatum Startdatum
D

davemels

Beste,

Ik gebruik veel Ziggo Webmail. Nu wil ik bij mijn emailhandtekening een plaatje toevoegen onderaan. Deze wordt wel toegevoegd maar als ik vervolgens een mail wil opstellen komt het plaatje niet in beeld. Weet iemand hiervoor een oplossing?
 
Je zou het plaatje apart kunnen toevoegen aan de mail.
 
ga naar instelling . radarknopje rechtsboven
dan e-mail.
dan onder aan de pagina "ondertekening toevoegen.
en daar kan je plaatje toevoegen oa,
 
Terug
Bovenaan