• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Email doet het niet meer !!!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mella79
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mella79

Heeys hallo

Ik kan wel janken van dat nieuwe Ziggo gebeuren.Hiervoor heb ik multikabel gehad en nog nooit problemen gehad maar nu :evil:.Als eerste die geweldige brief dat je je naam moest veranderen.Zo gezegd zo gedaan.Dacht dat me dan niks meer zou gebeuren en ik op tijd erbij was met alles in orde maken.
Nou jullie raden het al niet dus!!!!!!!!Hang je eindelijk na lang aan de telefoon te hebben gehangen met iemand aan de lijn.Kon ze mij op dat moment niet helpen of ze me s'avonds nog kon terug bellen.Nou moet nog steeds teruggebelt worden :mad:.Ik de volgende dag maar weer aan de telefoon hangen krijg ik eindelijk iemand aan de lijn.Zou die alles voor me verandert hebben zodat ik me mail kon bekijken.Maar kan me outlook express niet op en me webmail want me wachtwoord of mailadress kloppen niet.En kan ook niet eens me facturen bekijken op mijn pagina want ook die kom ik ook niet op.Ik vraag me af of dit probleem uberhaupt wel verholpen kan worden en wanneer ik gewoon weer me outlook kan gebruiken en me ziggo op kan??????
 
Heeys hallo

Ik kan wel janken van dat nieuwe ziggo gebeuren.Hiervoor heb ik multikabel gehad en nog nooit problemen gehad maar nu :evil:.Als eerste die geweldige brief dat je je naam moest veranderen.Zo gezegd zo gedaan.Dacht dat me dan niks meer zou gebeuren en ik op tijd erbij was met alles in orde maken.
Nou jullie raden het al niet dus!!!!!!!!Hang je eindelijk na lang aan de telefoon te hebben gehangen met iemand aan de lijn.Kon ze mij op dat moment niet helpen of ze me s'avonds nog kon terug bellen.Nou moet nog steeds teruggebelt worden :mad:.Ik de volgende dag maar weer aan de telefoon hangen krijg ik eindelijk iemand aan de lijn.Zou die alles voor me verandert hebben zodat ik me mail kon bekijken.Maar kan me outlook express niet op en me webmail want me wachtwoord of mailadress kloppen niet.En kan ook niet eens me facturen bekijken op mijn pagina want ook die kom ik ook niet op.Ik vraag me af of dit probleem uberhaupt wel verholpen kan worden en wanneer ik gewoon weer me outlook kan gebruiken en me ziggo op kan??????
Bel de helpdeks en vraag of ze samen met u een nieuw wachtwoord aanmaken. vervolgens dit wachtwoord gebruiken in Outlook Express en Webmail.
 
Dat heb ik al gedaan en volgens de medewerker daar zou alles werken.Niet dus.En ik beschik alleen over een mobiel nummer en om dan eerst een half uur aan de lijn te hangen voordat je geholpen wordt dan lopen d kosten hier ook aardig op :cry:
 
Dat heb ik al gedaan en volgens de medewerker daar zou alles werken.Niet dus.En ik beschik alleen over een mobiel nummer en om dan eerst een half uur aan de lijn te hangen voordat je geholpen wordt dan lopen d kosten hier ook aardig op :cry:
Mobiel bellen is natuurlijk een eigen keuze, maar als de medewerker aangeeft dat daar alles zou werken, dan ligt het probleem binnen de instellingen van uw pc.
Bijvoorbeeld hoofletters etc.
 
Ik heb juisty nog specifiek gevraagd of de hoofdletters aan of uit moesten en die moesten er niet staan.Zo dus ingevoerd en doet het niet.
 
HiYa....

Mb bellen is niet eigen keuz M8 ik heb al een week de zelfde problemen geen @ op kunnen halen dus form ingevuld met @ adres van mijn werk en daar staat dit in.

wijzigen. Uw gebruikersnaam is het eerste stuk van het primaire e-mail adres, het stukje voor de ‘’@’’. Lukt het dan nog niet dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen (bv met een mobiele telefoon). Wij kunnen dan "live" met u een aantal zaken doornemen om tot een goede analyse te komen.

Gr.
The Radical

Ps.
Bij mij werkt niks
Geen Tel..Digitaal dan wel dan niet Internet gaat
En we gaan nu de 9 week in.


Mobiel bellen is natuurlijk een eigen keuze, maar als de medewerker aangeeft dat daar alles zou werken, dan ligt het probleem binnen de instellingen van uw pc.
Bijvoorbeeld hoofletters etc.
 
Zo.....

Wanneer je al 9 weken de zelfde problemen hebt dan doe je toch iets fout.......
Natuurlijk kan een probleem aan Ziggo liggen, maar wanneer dit na negen weken nog niet opgelost is doe je toch iets verkeerd met je comunicatie naar Ziggo.

Beschrijf je het probleem wel goed genoeg?
 
Morge Bullet..

Ik heb je een PM gestuurd.

Gr.


Zo.....

Wanneer je al 9 weken de zelfde problemen hebt dan doe je toch iets fout.......
Natuurlijk kan een probleem aan Ziggo liggen, maar wanneer dit na negen weken nog niet opgelost is doe je toch iets verkeerd met je comunicatie naar Ziggo.

Beschrijf je het probleem wel goed genoeg?
 
Bij jou is het logisch The Radical, jouw adres is immers gereset, aangezien dat je hoofdaccount is zal je gedult moeten hebben...
Even simpel gezegd besta je op dit moment niet omdat je hoofdaccount is gereset, dus zal je ook niet kunnen inloggen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan