• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

email box steeds snel vol ? ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RonM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RonM

Mijn probleem als volgt: ik krijg steeds van mensen te horen, die mij willen emailen dat hun elke keer hun berichtje terug gestuurd krijgen met de melding dat mijn email box vol zit. Als ik het controleer heb ik net iets van 5 berichtjes ontvangen. Dus vol kan hij niet zijn. Hoe zit dat precies ? Ook is het bij mij andersom, als ik iemand een mail wil sturen, krijg ik die mail steeds weer terug. Heel vaag allemaal. Mijn abbo is trouwens: Alles in 1 plus. (regio Limburg, Landgraaf)


Alle hulp is welkom.
 
Het zou kunnen dat je in je emailprogramma hebt ingesteld dat er een kopie op de server moet blijven staan. Je krijgt dan wel je ongelezen berichten binnen, maar de gelezen berichten blijven wel in je mailbox op de server staan.

Heb je al eens ingelogd op de webmail? Als daar je mailbox ook leeg is, dan is er iets anders aan de hand, maar je zou het even kunnen checken.
 
En vergeet de prullenbak van de webmail niet te controleren en zonodig leeg te gooien!
 
Ik heb in Roosendaal het zelfde probleem.
Nu ruim een maand alles in 1 plus, was Z2.
Postbakgrootte is volgens mij nog niet aangepast.
Ook bij mijn abonnementen nog niet bijgewerkt.
En ook nota nog niet correct.
Ik wacht nog even af.
 
Ik heb in Roosendaal het zelfde probleem.
Nu ruim een maand alles in 1 plus, was Z2.
Postbakgrootte is volgens mij nog niet aangepast.
Ook bij mijn abonnementen nog niet bijgewerkt.
En ook nota nog niet correct.
Ik wacht nog even af.

Klinkt alsof je nog steeds geen alles-in-1 hebt. Is je snelheid wel verhoogd?
 
Snelheid is wel verhoogd, is gelijk gebeurt na installatie nieuwe modem.
Maar emailboxgrootte is nog niet aangepast.
Ook in mijn Ziggo nog steeds geen aanpassingen bij mijn producten of bij mijn rekeningoverzicht.
Ik heb sinds 28 jan. alles in 1
verder werkt alles perfect zowel internetverbinding als telefoon

groeten janos
 
Snelheid is wel verhoogd, is gelijk gebeurt na installatie nieuwe modem.
Maar emailboxgrootte is nog niet aangepast.
Ook in mijn ziggo nog steeds geen aanpassingen bij mijn producten of bij mijn rekeningoverzicht.
Ik heb sinds 28 jan. alles in 1
verder werkt alles perfect zowel internetverbinding als telefoon

groeten janos
De emailboxen van @home worden binnenkort overgezet naar nieuwe ziggo-servers dus dan zal de mailboxruimte ook wel omhoog meegaan verwacht ik.
 
Dan wacht ik dat even af, ik verwacht dat gegevens in mijn ziggo dan ook wel bijgewerkt worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan