R
RonM
Mijn probleem als volgt: ik krijg steeds van mensen te horen, die mij willen emailen dat hun elke keer hun berichtje terug gestuurd krijgen met de melding dat mijn email box vol zit. Als ik het controleer heb ik net iets van 5 berichtjes ontvangen. Dus vol kan hij niet zijn. Hoe zit dat precies ? Ook is het bij mij andersom, als ik iemand een mail wil sturen, krijg ik die mail steeds weer terug. Heel vaag allemaal. Mijn abbo is trouwens: Alles in 1 plus. (regio Limburg, Landgraaf)
Alle hulp is welkom.
Alle hulp is welkom.