De afgelopen 2 weken heb ik 2 maal via een webformulier dezelfde klacht/storing ingediend bij Ziggo. Helaas geen enkele reactie. Vandaag werd mijn partner gebeld of we de klacht nogmaals wilden zenden aangezien deze verwijderd was....... (ik begrijp dit niet helemaal :roll: maar goed). Op dezelfde wijze als de eerste melding.
Nu wil ik dus voor de 3e keer mijn klacht/storing doorgeven maar kan geen enkel email adres vinden. Zelfs het formulier op de website is niet te vinden (is mijn manko, ik kan nooit iets vinden op de website van Ziggo).
Iemand een idee hoe je dit kan zenden zonder sociale media want ik heb geen twitter, facebook of iets van dat alles. Ik heb alleen email.
Dank voor de hulp.
Nu wil ik dus voor de 3e keer mijn klacht/storing doorgeven maar kan geen enkel email adres vinden. Zelfs het formulier op de website is niet te vinden (is mijn manko, ik kan nooit iets vinden op de website van Ziggo).
Iemand een idee hoe je dit kan zenden zonder sociale media want ik heb geen twitter, facebook of iets van dat alles. Ik heb alleen email.
Dank voor de hulp.