• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Email bereikbaarheid Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Elrosso

De afgelopen 2 weken heb ik 2 maal via een webformulier dezelfde klacht/storing ingediend bij Ziggo. Helaas geen enkele reactie. Vandaag werd mijn partner gebeld of we de klacht nogmaals wilden zenden aangezien deze verwijderd was....... (ik begrijp dit niet helemaal :roll: maar goed). Op dezelfde wijze als de eerste melding.

Nu wil ik dus voor de 3e keer mijn klacht/storing doorgeven maar kan geen enkel email adres vinden. Zelfs het formulier op de website is niet te vinden (is mijn manko, ik kan nooit iets vinden op de website van Ziggo).

Iemand een idee hoe je dit kan zenden zonder sociale media want ik heb geen twitter, facebook of iets van dat alles. Ik heb alleen email.

Dank voor de hulp.
 
Je kunt een contactformulier invullen op de Ziggo website als je niet wilt bellen. Een klacht indienen via een emailadres is zoals bij veel grote bedrijven niet mogelijk. Maar bellen is altijd sneller, een bericht via contactformulier wordt niet direct beantwoord en als het ook nog eens verkeerd begrepen wordt schiet het niet op.
 
Maar waar staat dat contactformulier? Ik kan m niet vinden.
 
HAHAHA, ze hebben de links naar het contactformulier weggehaald van de contactpagina, lekker slim zeg. Probeer het eens met ziggo.nl/contactformulier.

Ik denk dat dat gebeurd is omdat de leiding van de klantenservice er zelf achter is gekomen hoe krakkemikkig deze dienst functioneert. Had kort voor de link verwijderd is daarover een gesprek / discussie met een medewerker die kennelijk dicht bij de leiding zit. Ik heb die uitgedaagd mijn mailtjes van de afgelopen drie maanden te bekijken. Op een tamelijk duidelijke vraag kreeg ik na de gebruikelijke wachttijd een blanco antwoord!
 
Mooie organisatie. Met email heb je nog een beetje een bewijs dat je iets hebt gevraagd. Telefonisch heb ik er weinig vertrouwen in en zelf geen enkele registratie.

Ik zal helaas toch maar bellen. Ik krijg iets met boter en hoofden in mijn gedachten.
 
Hoi mennomulder,

Wanneer je goed gelezen had in de eerste post dan had je geweten dat ik geen sociale media heb. Maar je 2e link is een goede. Die kende ik nog niet.

Dank voor de hulp!
 
Een Twitter-account aanmaken is niet moeilijk en kan je altijd van pas komen ! <links........ weg>

Wel als je deze waarschuwing krijgt:
2e3sqkj.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan