Als ik inlog bij Mijn Ziggo staat er één email adres. Daar weet ik een ww van en dat werkt.
Maar ik, wij hebben nog twee email adressen gehad, en die zijn helemaal niet zichtbaar in Mijn Ziggo.
Één van die laatste twee weet ik het ww van en werkt maar is dus niet zichtbaar in Mijn Ziggo en kan ik dus niet het ww van wijzigen.
Dat andere email adres heb ik geen ww meer van maar is ook niet zichtbaar in Mijn Ziggo en kan ik dus geen nieuw ww voor aanmaken.
En dat die laatste twee email adressen bestaan bewijst het feit dat ik vanuit mijn gmail account naar beiden een testmail kan sturen en deze komen ook probleemloos binnen in gmail.
Ziggo is nu al een week aan het worstelen, snappen wat ik bedoel maar komen er niet uit.
Dat laatste zeggen ze (nog) niet maar het feit dat de situatie onveranderd blijft zegt genoeg.
Mag ik dit langzaamaan een beetje zielig gaan vinden voor een bedrijf als Ziggo?
Groeten,
Ton.
Maar ik, wij hebben nog twee email adressen gehad, en die zijn helemaal niet zichtbaar in Mijn Ziggo.
Één van die laatste twee weet ik het ww van en werkt maar is dus niet zichtbaar in Mijn Ziggo en kan ik dus niet het ww van wijzigen.
Dat andere email adres heb ik geen ww meer van maar is ook niet zichtbaar in Mijn Ziggo en kan ik dus geen nieuw ww voor aanmaken.
En dat die laatste twee email adressen bestaan bewijst het feit dat ik vanuit mijn gmail account naar beiden een testmail kan sturen en deze komen ook probleemloos binnen in gmail.
Ziggo is nu al een week aan het worstelen, snappen wat ik bedoel maar komen er niet uit.
Dat laatste zeggen ze (nog) niet maar het feit dat de situatie onveranderd blijft zegt genoeg.
Mag ik dit langzaamaan een beetje zielig gaan vinden voor een bedrijf als Ziggo?
Groeten,
Ton.