• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Email adres beheren - lege popup!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BDN65
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BDN65

Ik heb op "mijn Ziggo" een paar email adressen gekregen - kan ze echter niet gebruiken omdat het password niet door Ziggo wordt herkend,
Ziggo helpdesk suggereert om het password te resetten, maar als ik dat probeer (email adres beheren) krijg ik een lege popup - bovenaan staat wel beheren emailadres, maar verder is het een leeg wit vlak.
Volgens Ziggo werkt het alleen met IE (en dus niet met Safari of Mozilla), maar bij werkt het met IE 8 en IE 9 niet (ook na aanpasing settings). Helpdesk kan me niet helpen, wisten ook niet waarom het niet werkt
Ben net een nieuwe klant sinds 2 dagen, ben tevreden over snelheid etc, maar dit is slecht
 
Gekeken met IE 9 en Firefox maar werkt in ieder geval wel bij mij.
Probeer het anders ook eens met Firefox.
 
werkt nu wel , blijkbaar duurt het een paar dagen voordat een nieuwe klant goed in het systeem zit en de popup werkt - wist de Ziggo helpdesk ook niet!
 
Ik heb een vergelijkbaar probleem: https://www.ziggo.nl/#mijn-ziggo/mijn-email-instellingen doet het momenteel niet. Ik krijg alleen de melding
"U kunt geen e-mailadressen meer aanmaken. Het maximum van 0 e-mailadressen is bereikt."
De foutmelding klopt niet (0 moet tenslotte het aantal boxen zijn dat bij het abonnement hoort) en bovendien is het momenteel niet mogelijk om andere zaken te regelen (wachtwoord van mailbox aanpassen, doorsturen van mail regelen, etc). Ik heb het in diverse browsers en met meerdere ziggo accounts geprobeerd, maar het lijkt een fout op de site zelf te zijn. Ik heb het gemeld op webcare - hopelijk kan het opgelost worden.

Edit: vanmiddag een tweet ontvangen dat het een bekend probleem is en nu, een paar uur later, werkt het weer :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hetzelfde probleem hier

Wij hebben sinds 17 juli Alles in 1 plus.
Ik heb wel de 5 (4 extra) Emailadressen aan kunnen maken, maar kan ze niet beheren: Wit scherm met alleen "beheer e-mailadres [email protected]".

Via de Webmail zijn de adressen wel te gebruiken.

Ook interessant: Bij mijn Produkten staat (nog) geen Alles in 1 plus. Het aantal Emailadressen klopt echter wél met alles in 1 plus.

Beetje jammer dat je een mailtje krijgt dat het "15 minuten kan duren maar dat je z.s.m. het wachtwoord moet aanpassen", terwijl het in werkelijkheid een paar dagen duurt (hoop ik dan maar) voor je de baas bent over je eigen Email-account.

Net als Telefoonnummerbehoud van Tele2 naar Ziggo is dit dus "half af".

Status: :applause: Op 22 juli Werkt het. We kunnen weer gebeld worden, en Alles in 1 plus staat bij de producten.
Ik vermoed dat de telefoon moest werken (gebeld zijn) om het product als "geleverd" te noteren. Omdat we hiervoor geen internet van Ziggo hadden stond er geen Internet/Mail bij de producten, waardoor we ze niet konden beheren.
Aangezien we ze wel konden gebruiken was het dus met recht "half af".
Op naar de volgende uitdaging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan