B
BDN65
Ik heb op "mijn Ziggo" een paar email adressen gekregen - kan ze echter niet gebruiken omdat het password niet door Ziggo wordt herkend,
Ziggo helpdesk suggereert om het password te resetten, maar als ik dat probeer (email adres beheren) krijg ik een lege popup - bovenaan staat wel beheren emailadres, maar verder is het een leeg wit vlak.
Volgens Ziggo werkt het alleen met IE (en dus niet met Safari of Mozilla), maar bij werkt het met IE 8 en IE 9 niet (ook na aanpasing settings). Helpdesk kan me niet helpen, wisten ook niet waarom het niet werkt
Ben net een nieuwe klant sinds 2 dagen, ben tevreden over snelheid etc, maar dit is slecht
Ziggo helpdesk suggereert om het password te resetten, maar als ik dat probeer (email adres beheren) krijg ik een lege popup - bovenaan staat wel beheren emailadres, maar verder is het een leeg wit vlak.
Volgens Ziggo werkt het alleen met IE (en dus niet met Safari of Mozilla), maar bij werkt het met IE 8 en IE 9 niet (ook na aanpasing settings). Helpdesk kan me niet helpen, wisten ook niet waarom het niet werkt
Ben net een nieuwe klant sinds 2 dagen, ben tevreden over snelheid etc, maar dit is slecht
