N
nesut10
Mijn goede vriendin, een oudere dame, is per 23 juli j.l. overgestapt naar Ziggo 3 in1.
De monteur heeft alles geïnstalleerd en werkend gekregen incl interactieve TV etc.
Het enige wat niet lukte was telefonie omdat het tel1/2 lampje op het Ubee modem niet brandde.
Monteur belde met Ziggo en kreeg te horen dat dit in de loop van de dag automatisch in orde zou komen.
Inmiddels zijn wij bijna 2 weken verder en nog steeds geen telefoon.
De helpdesk is behulpzaam maar komt niet verder dan de mededeling dat alles besteld is edoch het een bekend probleem is mbt de nummerovername.
Een speciale afdeling werkt hier aan....
Nu inmiddels ook de fraaie samsung SMT-C7140 het niet meer doet, breekt hier een depressie uit. (de ouide humax decoder werkt gelukkig nog wel.
Maar first things first; als we nu maar telefoon hadden.
Heeft er iemand een gouden tip.
Vast bedankt,
Hans
De monteur heeft alles geïnstalleerd en werkend gekregen incl interactieve TV etc.
Het enige wat niet lukte was telefonie omdat het tel1/2 lampje op het Ubee modem niet brandde.
Monteur belde met Ziggo en kreeg te horen dat dit in de loop van de dag automatisch in orde zou komen.
Inmiddels zijn wij bijna 2 weken verder en nog steeds geen telefoon.
De helpdesk is behulpzaam maar komt niet verder dan de mededeling dat alles besteld is edoch het een bekend probleem is mbt de nummerovername.
Een speciale afdeling werkt hier aan....
Nu inmiddels ook de fraaie samsung SMT-C7140 het niet meer doet, breekt hier een depressie uit. (de ouide humax decoder werkt gelukkig nog wel.
Maar first things first; als we nu maar telefoon hadden.
Heeft er iemand een gouden tip.
Vast bedankt,
Hans