Ellende

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nesut10

Mijn goede vriendin, een oudere dame, is per 23 juli j.l. overgestapt naar Ziggo 3 in1.
De monteur heeft alles geïnstalleerd en werkend gekregen incl interactieve TV etc.
Het enige wat niet lukte was telefonie omdat het tel1/2 lampje op het Ubee modem niet brandde.
Monteur belde met Ziggo en kreeg te horen dat dit in de loop van de dag automatisch in orde zou komen.
Inmiddels zijn wij bijna 2 weken verder en nog steeds geen telefoon.
De helpdesk is behulpzaam maar komt niet verder dan de mededeling dat alles besteld is edoch het een bekend probleem is mbt de nummerovername.
Een speciale afdeling werkt hier aan....
Nu inmiddels ook de fraaie samsung SMT-C7140 het niet meer doet, breekt hier een depressie uit. (de ouide humax decoder werkt gelukkig nog wel.
Maar first things first; als we nu maar telefoon hadden.
Heeft er iemand een gouden tip.
Vast bedankt,
Hans
 
Ik denk toch dat het handigste is om met webcare te checken.
Kan via dit forum, maar het snelste gaat via twitter (@Ziggowebcare).
 
Dank, had ik inmiddels idd gedaan; kunnen mij ook niet verder helpen identiek verhaal dat helpdesk vertelde.
Hoe dan ook 2 wkn op storing op te lossen....:no:
 
Is het soms mogelijk om bij oude telefoon-aanbieder na te gaan of zij de nummer wel aan Ziggo hebben doorgegeven?
 
Oude Tel. provider (KPN) is inmiddels afgesloten.
Ziggo bevestigt dat "bestelling" - met nummerbehoud - geplaatst is en al gerealiseerd had moeten zijn. Men kampt met echter een "administratief" probleem...
Kan natuurlijk gebeuren , alleen meer dan 2 weken zonder telefoon is niet acceptabel.
 
Probeer eens het nummer te bellen, wat voor antwoord krijg je dan. Meestal is dat: "Dit nummer is niet in gebruikt of niet bekend."
"Administratief" moet het onderhand wel rond zijn maar aansluiten is de bedoeling, wie hier ook over mag gaan. :roll:
 
Oude Tel. provider (KPN) is inmiddels afgesloten.
Ziggo bevestigt dat "bestelling" - met nummerbehoud - geplaatst is en al gerealiseerd had moeten zijn. Men kampt met echter een "administratief" probleem...
Kan natuurlijk gebeuren , alleen meer dan 2 weken zonder telefoon is niet acceptabel.

Waak er wel voor dat het oude nummer zodoende niet verloren gaat.
Vraag een -bij voorkeur schriftelijke- garantie dat zoiets niet zal gebeuren.
Verder heb je nog de volgende mogelijkheden:
https://www.consuwijzer.nl/telecom-.../vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens het nummer te bellen, wat voor antwoord krijg je dan. Meestal is dat: "Dit nummer is niet in gebruikt of niet bekend."
"Administratief" moet het onderhand wel rond zijn maar aansluiten is de bedoeling, wie hier ook over mag gaan. :roll:
Krak.. nu breekt mijn klomp.
Nummer gebeld; tel lijkt normaal over te gaan; alleen bij gebelde niet...
Oude KPN was al een week geleden dood. Tel. ledje op Ubee modem brandt nog steeds niet. Ik wou dat ik het snapte... Maar nog liever dat Ziggo....
 
Zit de telefoon stekker wel in de goede Tel1 aansluiting, er zijn 2 telefoon aansluitingen op de Ubee.
Eventueel proberen waard om stekker om te zetten.
 
Zit de telefoon stekker wel in de goede Tel1 aansluiting, er zijn 2 telefoon aansluitingen op de Ubee.
Eventueel proberen waard om stekker om te zetten.
Zoals al eerder geschreven; tel. verbinding modem is NIET online; beide lampjes Tel1 en 2 blijven uit.
Vandaag gaan we de 3e week in ; maar weer eens bellen , zucht...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan