elke minuut 1 seconde zwart beeld on demand

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Twa811

Sinds een paar maanden heb ik alles in 1 van Ziggo. Interactieve decoder Cisco 8485dvb.
Bij het kijken van films on demand heb ik steeds het volgende probleem:
na ca 27 minuten verschijnt er precies om de minuut even een zwart beeld voor een halve seconde. Verschrikkelijk irritant. Wie weet wat de oplossing voor dit probleem is.
 
goedkoopste oplossing is , probeer je decoder eens aan te sluiten op je tv, met dezelfde hdmi kabel, maar een andere input.( als je tv meerdere hdmi inputs heeft).

nog steeds een probleem? probeer eens een nieuwe hdmi-kabel.
bij de "action"liggen ze voor 2,39 euro.

suc6 berrie
 
Zwart beeld

Probeer je "overscan" eens uit te schakelen,dus geen breedbeeld of auto,etc. Had zelf vroeger ook last van wegvallend beeld (zwart)
en dan met name bij HD.1080i uitzendingen ,sindsdien geen last meer van gehad :)
 
Sinds een paar maanden heb ik alles in 1 van Ziggo. Interactieve decoder Cisco 8485dvb.
Bij het kijken van films on demand heb ik steeds het volgende probleem:
na ca 27 minuten verschijnt er precies om de minuut even een zwart beeld voor een halve seconde. Verschrikkelijk irritant. Wie weet wat de oplossing voor dit probleem is.

Heb je het probleem op kunnen lossen? Ik heb er ook al een maand of 8 last van. Heel soms is het ook bij opgenomen programma's. Ziggo geeft niet thuis natuurlijk.
 
Ditzelfde probleem heb ik ook. Sinds kort een 8485, nadat de tweede 8455 was overleden. Bevalt prima, maar ook dat zwarte scherm.

Ik heb inderdaad het idee dat het komt doordat de Cisco, of de televisie, af en toe het beeldformaat opnieuw instelt. Ik krijg dan namelijk ook de schermgegevens van de televisie (Sony) in beeld (beeldformaat, tijd, etc).
 
Tv op zwart

Ik heb het zelfde probleem ,een halve sec op zwart, weet iemand een oplossing,tv van samsung,en een cisco 8485. Gr guit
 
bij samsung icm cisco is het veel voorkomend.
maar ziggo laat je daar bij gewoon stikken.

heb al 1,5 jaar het probleem op mijn samsung tv.
tv boven geen probleem, decoder van boven naar beneden ook geen probleem.
advies ziggo helpdesk, dan moet je beneden de decoder van boven zonder hd maar beneden aansluiten de de cisco boven.
geen oplossing dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan