- Berichten
- 952
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Iedere keer als ik de ontvanger aanzet (blijft gewoon 's nacht op 'stand-by') krijg ik de eerste 30 seconden de "E19" melding te zien, daarna werkt hij gewoon perfect. Is er iemand die dit probleem heeft weten te tackelen? Of moet ik op de eerste nieuwe software-update wachten en hopen dat het probleem zich daarmee oplost? Uiteraard heb ik de laatste software versie geïnstalleerd.

.