beste allemaal,
ik ben Ruud, en nieuw in dit forum.
Sinds gisteren heb ik Ziggo alles in 1 plus, aangesloten door een monteur.
Na een uur viel mijn internet weg.
geen internet op bekabelde pc, wireless laptop, en geen on demand.
bellen lukt wel.
Ik kan bij het cisco epc3928 modem komen en inloggen.
Op het modem ziet alles er goed uit, alle lampjes zijn ook groen.
Toch geen internet. reboot pc helpt niet,
Kan op dat moment ook geen ip adres pingen(bijv 8.8.8.
Reboot modem helpt wel.
Dit was gisteren letterlijk elk uur, en het begon een uur nadat de monteur weg was.
Soms is er na een minuut of 2 a 3 vanzelf weer verbinding, soms moet ik het modem uit en aan zetten.
Zelfs wanneer al mijn pc's uitstaan en er dus eigenlijk niets op internet zit, valt de verbinbding weg na een uur (geen ondemand tv, modem restart en er is weer ondemand)
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ben van plan om vanmiddag als ik thuyis kom de helpdesk te bellen.
Alvast bedankt,
Ruud Groenewoud
ik ben Ruud, en nieuw in dit forum.
Sinds gisteren heb ik Ziggo alles in 1 plus, aangesloten door een monteur.
Na een uur viel mijn internet weg.
geen internet op bekabelde pc, wireless laptop, en geen on demand.
bellen lukt wel.
Ik kan bij het cisco epc3928 modem komen en inloggen.
Op het modem ziet alles er goed uit, alle lampjes zijn ook groen.
Toch geen internet. reboot pc helpt niet,
Kan op dat moment ook geen ip adres pingen(bijv 8.8.8.

Reboot modem helpt wel.
Dit was gisteren letterlijk elk uur, en het begon een uur nadat de monteur weg was.
Soms is er na een minuut of 2 a 3 vanzelf weer verbinding, soms moet ik het modem uit en aan zetten.
Zelfs wanneer al mijn pc's uitstaan en er dus eigenlijk niets op internet zit, valt de verbinbding weg na een uur (geen ondemand tv, modem restart en er is weer ondemand)
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ben van plan om vanmiddag als ik thuyis kom de helpdesk te bellen.
Alvast bedankt,
Ruud Groenewoud