• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

eindelijk geholpen met me klacht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marjon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marjon

Nadat ik hier weer een klacht had neergezet,.en geen passende oplossing tehoren kreeg.
Heb ik me aangemeld bij Radar op het forum.
En tot mijn grote verbazing,kreeg ik meteen een berichtje van iemand van Ziggo
als ik een mailtje stuurde,werd me klacht meteen in behandeling genomen.
de dag erop werd ik al gebeld :shock:
Het geld zou verrekend worden,..en kreeg een bos bloemen.
Nou hij is zijn afspraak nagekomen.:mrgreen:
Ik heb de bos bloemen al gehad :pompom:
Kijk zo hoort het!!!,..met één dag opgelost.
Zo kan het dus ook,.misschien een goed les voor Ziggo.
En nu maar hopen dat het goed blijft gaan :oyeah:, en ze niet meer teveel geld van me rekening afhalen :roll:
Maar ik ben blij,..dat er eindelijk wat met me vraag en klacht gedaan is.:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan