M
marjon
Nadat ik hier weer een klacht had neergezet,.en geen passende oplossing tehoren kreeg.
Heb ik me aangemeld bij Radar op het forum.
En tot mijn grote verbazing,kreeg ik meteen een berichtje van iemand van Ziggo
als ik een mailtje stuurde,werd me klacht meteen in behandeling genomen.
de dag erop werd ik al gebeld :shock:
Het geld zou verrekend worden,..en kreeg een bos bloemen.
Nou hij is zijn afspraak nagekomen.:mrgreen:
Ik heb de bos bloemen al gehad :pompom:
Kijk zo hoort het!!!,..met één dag opgelost.
Zo kan het dus ook,.misschien een goed les voor Ziggo.
En nu maar hopen dat het goed blijft gaan
yeah:, en ze niet meer teveel geld van me rekening afhalen :roll:
Maar ik ben blij,..dat er eindelijk wat met me vraag en klacht gedaan is.:pompom:
Heb ik me aangemeld bij Radar op het forum.
En tot mijn grote verbazing,kreeg ik meteen een berichtje van iemand van Ziggo
als ik een mailtje stuurde,werd me klacht meteen in behandeling genomen.
de dag erop werd ik al gebeld :shock:
Het geld zou verrekend worden,..en kreeg een bos bloemen.
Nou hij is zijn afspraak nagekomen.:mrgreen:
Ik heb de bos bloemen al gehad :pompom:
Kijk zo hoort het!!!,..met één dag opgelost.
Zo kan het dus ook,.misschien een goed les voor Ziggo.
En nu maar hopen dat het goed blijft gaan
yeah:, en ze niet meer teveel geld van me rekening afhalen :roll:Maar ik ben blij,..dat er eindelijk wat met me vraag en klacht gedaan is.:pompom: