• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk de startknop weer terug in Win 8.2

Berichten
9.286
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kennelijk heeft tenminste één onderknuppel bij Microsoft het licht gezien: we krijgen de startknop weer terug zoals hij was in Win 7.

Kortom, ik sla de gratis update naar 8.1 nog even over :)
 
Jeetje , nou weer win. 8.2? Vind windows 8 al niet prettig , al went alles , maar wanneer houdt het eens op:-)
 
Nooit...anders zou een dergelijk bedrijf over een paar jaar niet meer bestaan. Steeds maar weer 'nieuw', 'verbetert' of 'nu nog beter' enz.

Het is een ratrace om de klantenwinning waarin vele bedrijven gevangen zitten.
 
Nou van mij hoeft dat allemaal niet, :-) heb nu een startknop via classic shell. Maar het liefst zou ik mijn xp gebruiken.
 
yoi zei:
Maar het liefst zou ik mijn xp gebruiken.

XP wordt vanwege ernstige lekken sterk afgeraden tegenwoordig :)
Ja, XP vond ik ook altijd prettig mar eenmaal over op de nieuwere versie (en even wennen) wil je niet meer terug.
 
Ik heb nog steeds uptodate XP (SP3) op 1 media-computer die verbonden is met de TV (sinds 2007), vooral voor Skype video verbindingen. Maar dat gaat veranderen naar Windows 7 SP1 met daarnaast (in een multiboot setup) OpenElec met daarin XBMC.
En als Openelec mij goed bevalt (en ook mogelijkheden biedt om video verbindingen te maken) gaat Windows 7 er helemaal af.

Win 8 komt er hier niet helemaal niet in; ook geen nieuwe computers met W8 voorgeinstalleerd. Dan bouw ik zelf wel (weer) een nieuwe PC.
Ik zal die nu ontbrekende startknop dus nooit meemaken..... ::)

Ik heb keuze genoeg uit gratis Linux distributies die gelijke of betere functionaliteit bieden.
 
Klopt, dat had ik ook gezien. Maar voorlopig bevalt Win 8 met het progje 'Classic Start Menu' nog uitstekend en 8.1 heeft weer moeite met Widevine. Hopelijk is dat in dat jaar opgelost en kan ik 8.1 overslaan.
 
Thurrot, noemt het 8.2, zelf denk dat die versie van April '15 Win9 wordt. Denk niet dat Ms gratis updates blijft doen, maar wie weet heb ik ongelijk.
 
Sjah zei:
Denk niet dat Ms gratis updates blijft doen, maar wie weet heb ik ongelijk.

Ik zou dit geen gratis updates willen noemen, maar broodnodige verbeteringen om de desktopgebruikers van Windows terug te winnen.
Microsoft heeft zoals bekend grote problemen met de stagnerende verkoop van Windows 8(.1) en als ze dan voor het terugbrengen van het startmenu geld zouden gaan vragen, ze deze (potentiële) gebruikers definitief kwijt zouden raken.
 
Terug
Bovenaan