E
edraket31
Nog een kleine 2 weken, dan zijn de zgn "warme winterweken" voorbij (totaalpakket aanbieding met 2 maanden Film1 en Sport1).
Ik sta op het punt om een abo af te sluiten en vraag me af of ik wellicht beter even kan wachten tot de eventuele volgende aanbieding (als die er al komt).
De warme winterweken actie spreekt mij niet echt aan, misschien kan ik beter wachten en komt er een betere actie. Iemand die daar een zinnig woord over kan/mag zeggen?
Ik sta op het punt om een abo af te sluiten en vraag me af of ik wellicht beter even kan wachten tot de eventuele volgende aanbieding (als die er al komt).
De warme winterweken actie spreekt mij niet echt aan, misschien kan ik beter wachten en komt er een betere actie. Iemand die daar een zinnig woord over kan/mag zeggen?



