• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Einde van "warme winterweken"; what's next?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter edraket31
  • Startdatum Startdatum
E

edraket31

Nog een kleine 2 weken, dan zijn de zgn "warme winterweken" voorbij (totaalpakket aanbieding met 2 maanden Film1 en Sport1).

Ik sta op het punt om een abo af te sluiten en vraag me af of ik wellicht beter even kan wachten tot de eventuele volgende aanbieding (als die er al komt).
De warme winterweken actie spreekt mij niet echt aan, misschien kan ik beter wachten en komt er een betere actie. Iemand die daar een zinnig woord over kan/mag zeggen?
 
ik kan je vertellen dat het zomaar kan zijn dat er dan helemaal geen aanbieding is.
Dus dan zit je met de gebakken peren.
Je kan afwachten maar ik verwacht eigenlijk geen actie na die 2 maanden.
Dan komt die Film1 en Sport1 toch beter uit :P
 
Volgende actie: een gratis digitale versterker voor trouwe 3-in1-abonnees die pas een 2e mediabox hebben, maar waarbij On demand niet werkt zonder zo'n dure versterker. ::)
 
Als er een nieuwe aanbieding komt word dat op zijn vroegst bekend gemaakt als de lopende voorbij is.
Helaas kan dus niemand vertellen of en wat er voor een aanbieding komt.
 
LeClerc zei:
Volgende actie: een gratis digitale versterker voor trouwe 3-in1-abonnees die pas een 2e mediabox hebben, maar waarbij On demand niet werkt zonder zo'n dure versterker. ::)

Zo duur is die versterker niet

Bij UPC is de BDA-01 slechts 49,95 en download je de bon heb je nog 10% korting
Bij een gemmiddele kabelkeur dealer tussen de 60 en de 70 euro...
 
nspoor zei:
Zo duur is die versterker niet

Bij UPC is de BDA-01 slechts 49,95 en download je de bon heb je nog 10% korting
Bij een gemmiddele kabelkeur dealer tussen de 60 en de 70 euro...

Bedankt voor de tip! Ik ga van de week even een versterker ophalen bij het UPC-center MET de kortingsbon van 20% zelfs. :)
 
het is een beetje offtopic, maar een versterker versterkt richting de mediabox, als on demand niet werkt gaat het toch om het signaal van de mediabox terug naar het netwerk, dan werkt een versterker toch niet?

on topic: denk inderdaad dat hier nog niets over te zeggen is, maar er zal zeker weer een actie komen, neem ik aan.
 
Er komen altijd nieuwe acties ( alleen wanneer ?), vooral omdat er bij de concurrentie ook niewe aanbiedingen op stapel staan komende maanden. 8)
 
edraket31 zei:
Nog een kleine 2 weken, dan zijn de zgn "warme winterweken" voorbij (totaalpakket aanbieding met 2 maanden Film1 en Sport1).

Ik sta op het punt om een abo af te sluiten en vraag me af of ik wellicht beter even kan wachten tot de eventuele volgende aanbieding (als die er al komt).
De warme winterweken actie spreekt mij niet echt aan, misschien kan ik beter wachten en komt er een betere actie. Iemand die daar een zinnig woord over kan/mag zeggen?

Als je alleen voor de aanbieding een abonnement af wil sluiten, zou ik zeggen, blijven wachten op de goede aanbieding. Het product blijft net zo goed. Wees blij met wat je krijgt... (als aanbieding).
 
elvagabundo zei:
het is een beetje offtopic, maar een versterker versterkt richting de mediabox, als on demand niet werkt gaat het toch om het signaal van de mediabox terug naar het netwerk, dan werkt een versterker toch niet?

Je hebt ook versterkers die het retoursignaal kunnen versterken...

En on topic: je kan altijd bij UPC vragen of ze je een aanbieding kunnen doen. Die maken ze op maat, bijv extra korting ipv 2 maanden Film/Sport1.... Vooral de afdeling "opzeggingen" is hier heel creatief in...
 
Terug
Bovenaan