- Berichten
- 38
Ik snap niet waar Ziggo mee bezig is.
We hebben in oktober het Alles in een Plus pakket besteld.
Is op 24 oktober geleverd, op 25 oktober hebben we de decoder aangesloten en op 26 oktober de registratiekaart verzonden.
Vanaf zondag 9 november hebben we geen digtiale zenders meer behalve Nederland 1. Foutcode E19 Preview beeindigd.
We hebben vanaf zondagochtend reeds 6 maal gebeld waarvan een gesprek meer dan 1/2 uur duurde.
Zondag is beloofd dat het probleem binnen 24 uur opgelost was, dit zelfde is gisteren (dinsdag) weer beloofd.
Echter nog steeds niet.
Van de e-mail welke we verzonden hebben vanaf zondagmorgen is geen enkele beantwoord.
Ik weet niet of er meerdere gebruikers deze klacht hebben.
Wij vinden dit niet kunnen en onfatsoenlijk.
Wij denken eraan om geen zaken meer met Ziggo te doen.
Gisteren (11-11) lees ik op de ZIGGO site dat er 2 maanden een prview gegeven wordt, als antwoord krijg ik "Deze actie is afgelopen en de site wordt niet iedere dag vernieuwd." Nu begrijp ik het helemaal niet meer.
We hebben in oktober het Alles in een Plus pakket besteld.
Is op 24 oktober geleverd, op 25 oktober hebben we de decoder aangesloten en op 26 oktober de registratiekaart verzonden.
Vanaf zondag 9 november hebben we geen digtiale zenders meer behalve Nederland 1. Foutcode E19 Preview beeindigd.
We hebben vanaf zondagochtend reeds 6 maal gebeld waarvan een gesprek meer dan 1/2 uur duurde.
Zondag is beloofd dat het probleem binnen 24 uur opgelost was, dit zelfde is gisteren (dinsdag) weer beloofd.
Echter nog steeds niet.
Van de e-mail welke we verzonden hebben vanaf zondagmorgen is geen enkele beantwoord.
Ik weet niet of er meerdere gebruikers deze klacht hebben.
Wij vinden dit niet kunnen en onfatsoenlijk.
Wij denken eraan om geen zaken meer met Ziggo te doen.
Gisteren (11-11) lees ik op de ZIGGO site dat er 2 maanden een prview gegeven wordt, als antwoord krijg ik "Deze actie is afgelopen en de site wordt niet iedere dag vernieuwd." Nu begrijp ik het helemaal niet meer.