B
Bartjeee
Omdat ik het gehad heb met chello en haar klantenservice en haar beleid ga ik naar een andere provider. Hoe halen ze het in hun hoofd te overwegen klanten gegevens te verstreken aan derden. Ik ben dan wel geen groot downloader maar dit hoort een provider niet te doen! De klantenservice is wel verbetert de laatste jaren maar nog steeds van een slecht niveau. Wat me verder ook stoort is dat er zo maar HDTV boxen rond opgestuurd worden. Consumenten zitten niet te wachten op een ongevraagde HDTV decoder, beter doet men wat aan de klantenservice of aan de belachelijke AV. Omdat ik al een jaar of zes lid ben val ik onder de oude AV als het goed is en kan ik met een maand van mijn abbo af. In de huidige AV staat dat je contract ieder jaar met een jaar stil zwijgend verlengd wordt. Ik ben benieuwd of ik nog een nieuw modem krijg mijn huidige is nog eurodocis 1 en of het opzeggen goed gaat gezien de vroegere spookrekeningen. Ik weet dat dit een niet veel zeggend bericht is maar mischien dat de klanetnservice die ook op dit forum komt er wat mee kan. En nog een vraagje aan Chelloo.nl waar is het forum voor adsl gebleven is dit onder druk van chello ism met de klantenservice die hier nu rond loopt verdwenen? 
