• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

einde mediabox?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter benie015
  • Startdatum Startdatum
B

benie015

ik zit net toevallig naar mijn mediabox te kijken
zie ik geen klok >:(
ik heb de thomson dvr
stekker er uit en geforceerd software update werkt niet
morgen gelijk de hd bellen
want in het display komt ook geen info
denk de diplay kaduck of software probleem :'( :'(
software pagina 1
3.7.0.3
software van ca decoder pagina 3
cak6_d3 1.3.9
zoveelste media box in een paar jaar tijd ;
dood D ;D ;D ;D
 
Ach, zolang ze die dingen gewoon omruilen zonder verdere extra kosten ::)
 
die van mij heeft 3 weken geleden ook de geest gegeven (display).
En toeval of niet, van mijn broer op exact dezelfde datum...?
Toffe apparaatjes!
Zit er nu aan te denken om toch maar Cisco/Philips HD dvr aan te schaffen...

FF oftopic vraagje daarover..
kan ik ook gewoon via scart op HD-box kijken?
Tuurlijk geen HD TV maar gewoon digitaal?
Mijn Philips Cineos heeft ook al de geest gegeven (anderhalf jaar oud!),
en is pas over 3 weken weer gerepareerd.....vandaar.
 
ja ik heb net de hd gebeld
ik krijg een nieuwe :D
display defect ;D ;D ;D
 
Terug
Bovenaan