K
KaJee
Vandaag contact gehad met de klantenservice over een pakketverandering. De medewerker fluisterde me in dat CI+ op z'n laatste benen loopt bij UPC en dat mogelijk al binnen enkele maanden het doek gaat vallen.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Heeft iemand hier meer informatie over?
