• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eigen mail server hoe zit dat ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ricomtelecom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ricomtelecom

Een eigen E-mail server hoe zit dat nou ? .

Verlies je na het instellen van je eigen E-mail server, de bestaande E-mail accounts bij multiweb of quicknet.
Dit kan ik helaas nergens terug vinden en wordt ook niet gemeld op de service site van multikabel.

Voorbeeld:
U wilt u eigen mail server aanmaken, na het instellen behoudt of verliest u uw bestaande E-mail accounts.

Hoe zit dit ??????????
 
Ricomtelecom zei:
Een eigen E-mail server hoe zit dat nou ? .

Verlies je na het instellen van je eigen E-mail server, de bestaande E-mail accounts bij multiweb of quicknet.
Dit kan ik helaas nergens terug vinden en wordt ook niet gemeld op de service site van multikabel.

Voorbeeld:
U wilt u eigen mail server aanmaken, na het instellen behoudt of verliest u uw bestaande E-mail accounts.

Hoe zit dit ??????????
Nee, dit heeft niets te maken met je bestaande email-accounts en kost je dus geen bestaande accounts.

Dit is bedoeld om een eigen-mailserver te gebruiken als je een domeinnaam hebt geregistreerd en je geen mail-abbonnement bij de hostingprovider wilt nemen of als je zelf wilt 'spelen/experimenteren' met mailservers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan