R
Ricomtelecom
Een eigen E-mail server hoe zit dat nou ? .
Verlies je na het instellen van je eigen E-mail server, de bestaande E-mail accounts bij multiweb of quicknet.
Dit kan ik helaas nergens terug vinden en wordt ook niet gemeld op de service site van multikabel.
Voorbeeld:
U wilt u eigen mail server aanmaken, na het instellen behoudt of verliest u uw bestaande E-mail accounts.
Hoe zit dit

?
Verlies je na het instellen van je eigen E-mail server, de bestaande E-mail accounts bij multiweb of quicknet.
Dit kan ik helaas nergens terug vinden en wordt ook niet gemeld op de service site van multikabel.
Voorbeeld:
U wilt u eigen mail server aanmaken, na het instellen behoudt of verliest u uw bestaande E-mail accounts.
Hoe zit dit


?