M
MightyMike
Hi everyone,
Ik zit hier al mee vanaf de eerste dag, maar dacht laat ik het hier toch even vragen.
Met gebruik van de Horizon box wordt mijn eigen domein.nl onbereikbaar als ik op de horizon box zelf zit (Wifi of LAN). Dus mijn mailserver/webserver/NAS etc. zijn hierna lokaal alleen nog te bereiken op de interne IP adressen. Vanaf buiten is alles prima, maar interne resolving van het domeinnaam niet.
Iemand een suggestie om dit werkend te krijgen?
Ik zit hier al mee vanaf de eerste dag, maar dacht laat ik het hier toch even vragen.
Met gebruik van de Horizon box wordt mijn eigen domein.nl onbereikbaar als ik op de horizon box zelf zit (Wifi of LAN). Dus mijn mailserver/webserver/NAS etc. zijn hierna lokaal alleen nog te bereiken op de interne IP adressen. Vanaf buiten is alles prima, maar interne resolving van het domeinnaam niet.
Iemand een suggestie om dit werkend te krijgen?
